ÄnglatofflAnn skrev 2008-10-31 07:36:18 följande:
Jag har varit hos ett medium. Det var mitt sätt att bearbeta en sorg. Det var fantastiskt för mej. Mediumet sa saker om då-tid och fram-tid som hon omöjligt visste något om eller kunde kunde förstå. Jag förstod allt och det var ju det som var meningen. Det var enormt gripande för mej och jag kommer aldrig att ångra att jag gick dit. Bara att få förstå att de finns runt mej, att veta att det inte var inbillning det jag upplever, få höra saker som jag nästan hade glömt bort från då-tiden, att bli påmind...Jag blev väldigt tagen när mediumet fick kontakt med de jag ville ha kontakt med, utan att jag sagt något om vad jag ville. Hon beskrev i detalj hur de såg ut, förmedlade ord. Tårar och skratt blandade sej. Tveka inte att gå dit. Många förkastar medium för strunt, men inte jag.Lycka till.
[/citat]
Vad skönt att du blev så nöjd!!
Hade de som sökte upp dej speciella meddelanen till dej eller kom de bara för att säga hej?
Hur lång tid hade du där?
(tack för svaret btw)

Tulpan74 skrev 2008-10-31 07:57:22 följande:
[citat]
Jag var hos ett medium som tyvärr inte gav mig någonting. Jag upplevde att han satt och gissade på olika typer av människor som han trodde att jag ville ha kontakt med, men han var inte ens nära att pricka någon eller något. Tyvärr.Hoppas att det går bättre för dig. Mitt råd är att gå till ett medium som du fått rekommenderad av någon som du litar på.
Jag ska gå till en känd medium som finns i gbg (
www.iriz.se)
Tråkigt att det inte funkade för dej
Men dit jag ska är det i stort sett fullbokat, jag råkade ringa just när nån avbokat, och alla som har varit där har vart nöjda.