• Sunshinepessan

Vi mammor från Bosnien :)

Jag hoppas jag har placerat inlägget i rätt tråd...

I alla fall .., så tänkte jag att det skulle vara trevligt och få lite mer kontakt med mammor från Bosnien. Skriv gärna vilken stad ni kommer ifrån och lite mer om er och eran familj.

Då antar jag att jag ska börja. :)
    Jo, Amila heter jag, kallas för Milla eller Zvrkaca av min man då. Vi kommer från Dubica och bor nu i Halmstad. Vi har två döttrar tillsammans, Ajla Isabell som är 4 år och Aida Hanna som fyller ett nu i november. Själv så pluggar jag och min man jobbar. Vi trivs jättebra i Halmstad och planerar både våran och barnens framtid här.., så länge vi har rätt att planera för de.., man vet ju aldrig vad de själva kommer ha för önskemål när de bli vuxna. :)

Så, nu är jag nyfiken på alla andra.

• Svar på tråden Vi mammor från Bosnien :)
  • LjubaviMoja

Hej min namn är Anessa och fick mitt andra barn 080806 har en flicka som är 5 år och en pojke. Jag är född i Mostar och bor nu i skåne med min man som är från bulgarien. Jag är utbildad barnskötare och min man jobbar inom bygget.

Vår enda önska som vi har just nu är ett hus och det kommer väl såsmåningom

Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • mireb

Hej!
    Mitt namn är Mirela gift med en svensk man. Vi har en sån son (Adrian)som blir 1 år i dec. Tiden går fort.
    Jag är född i Sarajevo, men är uppväxt i Foca, just nu bor vi i Nyköping o är mammaledig fram till januari.
    Sen vet jag inte vad jag ska göra, tråkigt att behöva tänka på dt.

• Sunshinepessan

Inga fler mammor från Bosnien??
    Jodå, säkert, fasta kanske bara svårt att hitta hit. :)

• Min Aida

Här är ännu en mamma från BiH. själv är jag född och uppvuxen i Stockholm,
    men är nu bosatt i Göteborg och lyckligt gift med en man från BiH .
    Tillsammans har vi skapat vårt livs underverk - Aida som föddes den 10 april 2005.
    Nu är jag gravid igen, och Aida ska bli stora syster - så roligt!!!

♥Aida , det vackraste i mitt liv!♥
  • Princeze

hej alla "bosnish" brudar!!

Här är en till mamma från Bosnien.Bor i Västerås och är lycklig gift med en underbar man som är också från BIH.Vi har två underbara döttrar och dem är det bästa som har hänt oss.

Sarah och Daliya

Volim vas naj naj

• Semi Ami

Hej alla bosniska brudar..

får väl sluta mig till denna gemenskap.. Alma heter jag, kallar för "Almica" "Ami" eller "Cazi"... hhehhe ett kärt barn har många namn brukar de säga..
    Jag är 25 år gammal, är mamma till världens bästa tjej Selma ävenn kallad "Semi","Selmiz" & "mali nino". Vi bor ihop med väldens goaste kille (min man) Jasmin (Jasko eller Jasse, Aki) kallas han..
    Jag är från Bosanski Brod o min man är från Prijedor.. Vår Selma är född i Trollhättan/Sverige.. En härlig blandning av posavine i krajine med helt o håller Bosnisk är hon..

Jobbar som sjuksköterska.. snart är det väl dags att utöka familjen o vi får dra igång med det projektet snart! Yipii..

Älskar Bosnien, dess landskap, luft & Folk.. Som ni alla andra med! Kram till er alla

• lucky i

Hej hej

Jag heter Amra, bor i Marks kommun har två döttrar som är fem och ett år gamla. Jobbar dels som undersköterska och dels på ett kontor som administratör. Jag är från Jajce och längtarrr till somaren då vi ska åka ner till nasu Bosnu!!

Kramar

• LjubaviMoja
    lucky i skrev 2008-11-05 00:34:19 följande:
    Hej hejJag heter Amra, bor i Marks kommun har två döttrar som är fem och ett år gamla. Jobbar dels som undersköterska och dels på ett kontor som administratör. Jag är från Jajce och längtarrr till somaren då vi ska åka ner till nasu Bosnu!!Kramar
    Jajce har varit där min ex som är pappa till min dotter kommer därifrån.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • lucky i

Okej, världen är liten och Jajce är en liten stad också.....tråkigt att det inte funkade..

Svar på tråden Vi mammor från Bosnien :)