• lena86

nya vänner i uppsala -enköping

hej..
    har en son på 2 ½ år jobbar halvtid och hemma skulle gärna vilja lära känna andra mammor och blivande som vilja ta en fika.
    Har inga vänner runt om här känner mej extremt ensam.. vill lära känna andra runt om finns det någon mer i min sitts???

• Svar på tråden nya vänner i uppsala -enköping
  • lena86

ååå va roligt=) .. hemma dagarna antar jag :D

AronsMamma skrev 2008-10-28 14:30:58 följande:
    Jag bor i enköping och har en son på snart 5mån :)
  • mammasgullar
    Svar på #3
    Japp, hemma i princip varje dag. Åker till uppsala för kontroller ibland. Aron är ett prematur barn så han är 1½ mån om man räknar efter beräknat datum :)
  • lena86

roligt jag bor på landet mellan örsundsbro mot bålsta så lika långt till bålsta enköping och uppsala... hehe:D men känner inte en kott här...
    känns ensamt.

cirkuspuman skrev 2008-10-28 14:38:28 följande:
    ska kanske rätta åldrarna till 1år och 2 mån, 2 och 8 mån år och 3 år 10 mån
  • lena86

jasså bor ju mellan uppsala enköping på landet utan för örsundsbro känner ingen här och hemma hela dagarna ensamt i längden jobbar i bland men i mellan åt är ja hemma.
    Vill ha någon umgås och prata de känner ingen flytta till hit i år satt..:D

AronsMamma skrev 2008-10-28 14:36:01 följande:
    Svar på #3Japp, hemma i princip varje dag. Åker till uppsala för kontroller ibland. Aron är ett prematur barn så han är 1½ mån om man räknar efter beräknat datum :)
  • cirkuspuman
    lena86 skrev 2008-10-28 14:40:23 följande:
    roligt jag bor på landet mellan örsundsbro mot bålsta så lika långt till bålsta enköping och uppsala... hehe:D men känner inte en kott här... känns ensamt.
    Aha....har en kompis som bor i Kulla
    Det finns en "Bålsta tråd" här inne oxå...ska kolla om jag har länken!
    mammanmia.blogg.se ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • mammasgullar
    Svar på #8
    vart kommer ni ifrån sen tidigare då?
    Vi är nästan alltid hemma och har nästan aldrig nånting att göra. Letar alltid människor att umgås med:)
  • lena86

kommer i från v-ås inte så långt men mina kompisar har ingen lust komma ut hit.
    kul att de finns någon mer som letar nån umgås med.

AronsMamma skrev 2008-10-28 14:44:57 följande:
    Svar på #8vart kommer ni ifrån sen tidigare då? Vi är nästan alltid hemma och har nästan aldrig nånting att göra. Letar alltid människor att umgås med:)
  • mammasgullar
    Svar på #12
    Har du msn eller något där man kan prata lite mer? Lite små knepigt att prata massa här i forum :)
Svar på tråden nya vänner i uppsala -enköping