reflexer till barnvagn?
Hej. Nu börjar det verkligen bli mörkt ute tidigt. Dags att införskaffa reflexer till barnvagnen. Har du ngt tips?
Hej. Nu börjar det verkligen bli mörkt ute tidigt. Dags att införskaffa reflexer till barnvagnen. Har du ngt tips?
jag har pimpat min vagn med glimmisar jätte söta finns på bla babyland plus så har jag satt såna små gula reflexklitermärken på chassit glimmisarna har jag hängt i sufletten
Jag gick till sybutiken efter självhäftande reflexer att klippa till och sätta fast på ramen (framtill, långt ner på sidorna, på handtagets sidor och baktill) - jäklars vad vagnen syns!!!
Och de är silverfärgade precis som vagnens metalldelar, så de sticker inte ut i dagsljus heller.
Har hängt på ett par stycken på suflett och footsack också, och på ryggen på min jacka! Är så vimsig så jag vill definitivt synas.
Jag har köpt reflexer på ikea, dom har en liten påse med lite olika figurer. Både att hänga och att klistra på.
Sen köpte jag såna där reflexer som man kan sätta runt handled/fotled och fäste dom på vagnramen..