• Anonym

Tror min pojkvän kan vara bög.

Har varit tillsammans med min kille i snart ett år och det mesta funkar bra mellan oss. men han är inte så gosig och vi kysser knappt varandra, blir en snabb puss då o då, ett par kyssar innan vi har sex. men oftast är det lite pill och sen ska vi ha sex och Alltid bakifrån... Inte analt men ändå bakifrån... Vi har aldrig kört missionären... Blir ju inte så intimt då... Frågade honom om det en gång men han tyckte det var tråkigt. Missionären är väl kärlek? Kan man komma närmare varandra än så?

Jag vet inte, kan liksom inte fråga honom heller, han har haft flera långa förhållanden förut men de har ju tagit slut och kanske beror det på att han är bög... Jag vet inte, hur fan får man reda på det? Vill liksom inte få reda på det om typ tio år... Är det någon som är i samma sits eller bara har ett gott råd?

• Svar på tråden Tror min pojkvän kan vara bög.
  • Caranlachiel

Tycker verkligen inte det låter som om han är bög, däremot verkar han ha svårt för just närhet och intimitet.

Vecka 19 - and counting!
  • Nyfiken gul

nej han är garanterat inte bög - snarare är han väldigt oerfaren!!

oerfaren både vad det gäller visandet av känslor i ett förhållande och oerfaren vad gäller förspel och det sexuella.

och en del människor - kvinnor som män - är inte fysiska av sig helt enkelt och är nöjd med en puss i veckan och lite pill under täcket. En del har inte större behov än så!

Och eftersom han är kille och förväntas vara den heta passionerade älskaren är detta ett känsligt ämne för honom garanterat, för han vet nog om att han INTE är så hot i sängen...  så prata om det men gör det försiktigt. VIsa honom hur du vill ha det, kasta dig över honom och förför honom...

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Spökpappan

Håller med, inte tror jag han är bög för att han inte vill kyssas och köra missionären..... men om du är tveksam, kontakta någon av hans X och fråga! :)

• SarahA

Ett förhållande handlar om att ge & ta, du går med på att göra det bakifrån, och då får ju han 'offra' sig att kanske köra missionären emellanåt.

Sätt er ner och prata över en middag, såklart ska du inte fråga honom om han är homosexuell om det inte känns lägligt, han kan ju ta det fel också. Men säg att du känner att ert förhållande är lite stelt, att du gärna skulle uppskatta lite mera gos och beröring och att ud känner dig orolig och otrygg. Fråga honom om det är något som tynger honom och att han faktiskt kan berätta vad det än är för att du kommer lyssna.

Jag personligen tror inte han hade varit med dig om han nu var homosexuell eftersom man då inte alls tänder på kvinnor. Men han kan ju vara bisexuell i så fall. Fast bara för att han vill köra bakifrån och inte är lika gosig behöver det ju inte tyda på det.

Kanske han som är osäker på vad han känner bara..
    Bästa sättet är genom kommunikation, prata prata prata!

• Anonym

om han har svårt för närhet och intimitet kanske det snarare beror på okunskap, att han är oerfaren trots långa förhållanden och kanske att något har hänt honom i ung ålder? han kanske är offer för övergrepp? Vad vet du om hans förflutna?

• Anonym (6)

Bögar ligger INTE med tjejer! I så fall är han möjligen bisexuell. Men jag kan inte förstå hur du kan sätta en etikett på en kille som inte vill ha sex-ställningar som just du vill?

• SarahA
    Svar på #6

Anonym (6) skrev 2008-10-22 10:45:40 följande:
    Bögar ligger INTE med tjejer! I så fall är han möjligen bisexuell. Men jag kan inte förstå hur du kan sätta en etikett på en kille som inte vill ha sex-ställningar som just du vill?
    De flesta trådar här på FL spårar ur på ett eller annat vis till slut. Strunt samma om hon satte en s.k. 'etikett'. Hon är orolig och ville ha svar på frågan, alla förstår vad hon ville ha sagt och hon menar säkerligen inget illa med det.
    Vissa här inne har verkligen sina taggar utåt på heltid.
  • Anonym (6)
    SarahA skrev 2008-10-22 10:48:44 följande:
    Svar på #6Anonym (6) skrev 2008-10-22 10:45:40 följande:
    De flesta trådar här på FL spårar ur på ett eller annat vis till slut. Strunt samma om hon satte en s.k. 'etikett'. Hon är orolig och ville ha svar på frågan, alla förstår vad hon ville ha sagt och hon menar säkerligen inget illa med det. Vissa här inne har verkligen sina taggar utåt på heltid.
    Sa jag något olämpligt eftersom du surnade till?
  • Anonym

Jag har en magkänsla bara, sen finns det bögar som ligger med tjejer och skaffar barn med tjejer innan de kommer fram att de är homosexuella, jag vet om en som var tillsammans med en tjej i över tio år och fick en massa barn innan hon kom på att han var bög så det kanske är det som har satt igång tankarna. Jag älskar verkligen honom men är rädd för att bli "blåst" helt enkelt. Han verkar ha bra självförttroende i sängen, han tar intiativ o grejar, men kanske han har svårt för just närheten...

• SarahA
    Svar på #9
    Anonym skrev 2008-10-22 10:51:55 följande:
    Jag har en magkänsla bara, sen finns det bögar som ligger med tjejer och skaffar barn med tjejer innan de kommer fram att de är homosexuella, jag vet om en som var tillsammans med en tjej i över tio år och fick en massa barn innan hon kom på att han var bög så det kanske är det som har satt igång tankarna. Jag älskar verkligen honom men är rädd för att bli "blåst" helt enkelt. Han verkar ha bra självförttroende i sängen, han tar intiativ o grejar, men kanske han har svårt för just närheten...
    Gumman, det bästa vore ju såklart att prata med honom om hur du känner. Ni verkar ju ha en del att prata om
Svar på tråden Tror min pojkvän kan vara bög.