• Busbellan

Julklappstips till 1,5 årig tjej

Började fundera lite över vad vi kan tänkas köpa för julklappar till minstingen som är ca 1,5 år vid jul, men kommer inte på en enda sak.
    Har inte tänkt köpa så mycket till henne, för det bryr hon sig inte om, men nån liten julklapp ska hon ju få
    Känns som vi redan har allt som hon kan tänkas tycka är roligt, hon har ju två storasyskon.
    Tar tacksamt emot alla tips ni har, nåt måste det ju finnas som vi inte har som hon kan tycka är kul.

Mamma till Nora, August och Ella
  • Svar på tråden Julklappstips till 1,5 årig tjej
  • Emerun

En Bobbycar kanske om ni har en redan, med släp, min dotter älskar den, åker runt hela tiden på den, lastar saker i släpet å sen kör hon vidare.

• Cassanna

Pussel, dupplo el. dyl. Eller varför inte en docka eller tillbehör till docka om man redan har en. Bilar kanske..

• Lalalong

Min tjej var drygt 1,5 förra året.
    Nu är det svårt att veta vad hon redan har och så då. Men hon fick i alla fall
    Trehjuling
    Dockvagn
    Bilar
    Duplo
    Kläder
    Böcker i massor!!
    Filmer
    Keyboard
    Maraccas, tamburin, munspel, trumma, kastanjetter, xylophon
    Fisherprice Laug n' learn... typ en mask eller larv eller något

Där kanske kan finnas något som passar i högen!

• Busbellan
    Emerun skrev 2008-10-21 19:16:18 följande:
    En Bobbycar kanske om ni har en redan, med släp, min dotter älskar den, åker runt hela tiden på den, lastar saker i släpet å sen kör hon vidare.
    Har vi redan en, men håller med om att den är populär
    Cassanna skrev 2008-10-21 19:16:26 följande:
    Pussel, dupplo el. dyl. Eller varför inte en docka eller tillbehör till docka om man redan har en. Bilar kanske..
    Har redan allt sånt i överflöd. Duplo brukar jag alltid rekomendera andra att köpa, det används jämt
    Lalalong skrev 2008-10-21 19:20:20 följande:
    Min tjej var drygt 1,5 förra året. Nu är det svårt att veta vad hon redan har och så då. Men hon fick i alla fallTrehjulingDockvagnBilarDuploKläder Böcker i massor!!FilmerKeyboardMaraccas, tamburin, munspel, trumma, kastanjetter, xylophonFisherprice Laug n' learn... typ en mask eller larv eller något Där kanske kan finnas något som passar i högen!
    Hm, nåt instrument vore nog en bra idé, nåt som låter lagom mycket
  • Lalalong

Nogula
    Haha, ja då rekomenderar jag nog munspelet mest. För Klara fattade inte då hur man skulle göra riktigt, utan hon blåste långt ifrån. Hon var huuuur nöjd som helst med det och sken som en sol. MEn några ljud mer än "sjsjsjsj" från henne blev det inte

• Busbellan
    Lalalong skrev 2008-10-21 20:15:01 följande:
    NogulaHaha, ja då rekomenderar jag nog munspelet mest. För Klara fattade inte då hur man skulle göra riktigt, utan hon blåste långt ifrån. Hon var huuuur nöjd som helst med det och sken som en sol. MEn några ljud mer än "sjsjsjsj" från henne blev det inte
    Ja, det kanske vi ska prova, men jag har en känsla av att hon tyvärr får ljud i det
    Hon fick tag på en blockflöjt hemma hos en kompis häromdagen och jisses vad hon spelade.
Svar på tråden Julklappstips till 1,5 årig tjej