• Anonym (slampa!)

Sexig present till min man?

Födelsedagen närmar sig, jag har fått tag i metallica biljetter som jag tänkte ge honom och en sexig överraskning..
    Men jag kommer inte på så mycket..
    Tänkte beställa någon rolig kostym, typ french maid eller nåt sånt.
    Vad finns de mer för roligt?

Vad som helst är välkommet bara det leder till eller är sex..:P

• Svar på tråden Sexig present till min man?
  • Anonym

Snygga sexiga bilder på dig?

• Anonym (slampa!)

har han redan fått i morgongåva... vill gärna sexa till de lite mer..

• Anonym (woman)

Tycker han om rollspel så är en kostym perfekt.
    Men annars så finns det ju sexiga underkläder. Eller en häftig striptease.

• Anonym (slampa!)

jag funderade på att köpa en filmkamera så vi kan spela in en film..?

• Anonym (woman)

Anonym (slampa!) skrev 2008-10-20 19:47:33 följande:

jag funderade på att köpa en filmkamera så vi kan spela in en film..?
    ja, det är en bra idé. Rigga kameran o bädda med snygga sängkläder och fixa med ljus och annat kul du vill ha. Sedan är det bara att lägga dig i sängen med ett födelsedagskort mellan skinkorna och vänta.
  • Spökpappan

Tyvärr lär filmen bli urusel om det ska mysas med levande ljus osv...

Chocka honom istället.... smäll upp ett stativ och två 500W bygglampor, ropa "älskling"... lägg dig på sängen, och när han kommer in i sovrummet säger du "fuck me like a black man" *lol*...

nej, jag bara skämtar.... en piffig dräkt brukar räcka fint för att få oss män stående i givakt..plussa på en hotellnatt eller två med lite myspys, god mat osv så har du nog det bästa sexet du får iår i hamn.

• Anonym (slampa!)

inga fler ideér..?

• Anonym
    Spökpappan skrev 2008-10-20 22:52:10 följande:
    Chocka honom istället.... smäll upp ett stativ och två 500W bygglampor, ropa "älskling"... lägg dig på sängen, och när han kommer in i sovrummet säger du "fuck me like a black man"
    Hahahaha!

fantastiskt roligt!
  • Anonym (fiddi)

Spökpappan skrev:
    nej, jag bara skämtar.... en piffig dräkt brukar räcka fint för att få oss män stående i givakt..plussa på en hotellnatt eller två med lite myspys, god mat osv så har du nog det bästa sexet du får iår i hamn.

E det så enkelt? Men Vad e en "piffig dräkt"? Min man säger att han e så nöjd med vanliga bomullstrosor....stämmer det egentligen?
    Eller tycker de flesta män(naturligtvis inte alla) att det sexigt med t.ex raffset?

Han kanske säger så för att "va snäll" min man alltså

• Anonym (slampa!)

Min man älskar min sjuks-sköterska klänning som jag har.. han blir helt galen när jag har den!
    Men sen är han minst lika glad om jag kommer ut och sätter mig jämte honom i soffan med bara mina svarta bomullstrosor..

• Spökpappan
    Svar på #9
    En piggig dräkt kan vara allt ifrån raffset till en galen kodräkt med tillhörnade bjällra! ;).. men någon hum om vad ens karl gillar finns förhoppningsvis så man får utgå ifrån vad som uppskattas såklart!

Angående bomullstrosor, JA, det funkar fint det med... Ett par vita enkla som sitter bra är sjukt tändande och kan iaf få mig att skjuta ett ofrivilligt kalsongskott! *haha*
  • Anonym (slampa!)

*puff puff*

Svar på tråden Sexig present till min man?