• Buttelina

öppen förskola i malmö???

hej
    jag har varit på den på värnhem, men dit är det lite långt då jag bor i oxie. nån som kan tipsa om nån bra och ev lite öppet tider?? kanske kan vi åka dit tillsammans? mina barn är 3 år och 1 1/2 år

Tack

• Svar på tråden öppen förskola i malmö???
  • lucca

Hej!

Jag bor i malmö och mina barn är nästan exakt lika gamla som dina:) Vi går ofta till Barnens Hus som ligger en bit bortom Triangeln, åt Möllevången till. Det är en jättetrevlig öppen förskola med olika rum, tex kuddrum, dockrum, pysselrum osv. Rekommenderas! Vi kan absolut gå dit tillsammans någon dag, vore jättekul! Det är ju inte alltid det finns så många barn i treårsåldern och eftersom mina barn inte går på dagis är jag alltid på jakt efter jämnåriga kompisar till mina pojkar:)

• Buttelina
    lucca skrev 2008-10-21 21:23:17 följande:
    Hej! Jag bor i malmö och mina barn är nästan exakt lika gamla som dina:) Vi går ofta till Barnens Hus som ligger en bit bortom Triangeln, åt Möllevången till. Det är en jättetrevlig öppen förskola med olika rum, tex kuddrum, dockrum, pysselrum osv. Rekommenderas! Vi kan absolut gå dit tillsammans någon dag, vore jättekul! Det är ju inte alltid det finns så många barn i treårsåldern och eftersom mina barn inte går på dagis är jag alltid på jakt efter jämnåriga kompisar till mina pojkar:)
    hej guuud vad skoj
    hur är deras öppet tider??? ska vi gå dit nån dag tillsammans??
Svar på tråden öppen förskola i malmö???