• valkyrian

Bra frisörer i Haninge? Ngn som klippt sig på Salong hårklippet?

Tips?
    Behöver VERKLIGEN klippa mig, men vågar inte lägga 1000:- och gråta sedan

Det är bara i ett lexikon som lön kommer före möda
  • Svar på tråden Bra frisörer i Haninge? Ngn som klippt sig på Salong hårklippet?
  • pucken

är det den som ligger inne i centrum? vid leksaksaffären? isf har jag varit där flera gånger. är nöjd med klippningen, men personalen är lite knepig.

• valkyrian

Haha ja detär den. hon som svarade i tlfn asgravade åt mig när jag frågade om arbetsprover

pucken skrev 2008-10-11 17:03:47 följande:
    är det den som ligger inne i centrum? vid leksaksaffären? isf har jag varit där flera gånger. är nöjd med klippningen, men personalen är lite knepig.
    Det är bara i ett lexikon som lön kommer före möda
  • Emerald88

Salongen Saho utanför centrumet är svinbra och billiga! Så dom rekomenderar jag. Jag gjorde jättesnygga slingor i hela håret + klippte mig där för ett par år sedan, det gick på 550kr. Blev assnyggt! Dom tar cirka 110-120 kr för en klippning.

• Nathalie009

har hört av min kompis som rä frisör att tar de 100 kr för en klippning så e d oftast svart

normalpriser ligger välpå 300-500 kr

Men jag gillar ialafall itne den frisör som ligge på poseidons torg lr va de hter där klipper dom alltid alldeles för mkt när man bara vill toppa
    De inne i centrum har ja adlrig testat

• frisörvarning

Var idag på salong Hårklippet i Haninge och fick en hemsk frisörska som satte saxen i mitt långa hår och klippte upp ena sidan det MOT min vilja, hon bara satte saxen i håret utan att säga eller fråga någonting!!!!!!!!!!!.....så nu set jag ut som en åttiotalspudel på ena sidan av huvudet och är skitförbannad. Dessutom fönade hon mitt vågiga hår rakt, också utan att ens fråga om jag ville ha det torkat...vanligtvis vill jag gå hem med håret klippt men fuktigt så det får självtorka, eftersom det blir galet flygigt med föning.  

Imorgon går jag dit och kräver skadestånd för mitt förstörda hår!!!

Ena sidan är nu uppklippt 10 cm längre än den andra (eftersom jag protesterade när jag märkte att hon började klippa upp). Så hon slutade och andra sidan blev annorlunda/längre. Värst av allt var hennes självbelåtna översittarmin "det blir nog bra ska du se, jag vet vad jag håller på med och vad som är bäst för dig".

Jag har blivit av med 15 cm för mycket av mitt noga sparade hår...ja fy fan.

VARNING FÖR OPROFFESINONELLA FRISÖRER!

• myrank

Väldigt varierande beroende på vem du får som frisör. Har varit nöjd och mindre nöjd andra gånger. Däremot är det flera av frisörerna som är ganska otrevliga / har attityd. Däremot frisören so ligger till höger (brevid en smuckesaffär) kan jag inte rekommendera till någon.

Svar på tråden Bra frisörer i Haninge? Ngn som klippt sig på Salong hårklippet?