Ja vad hände egentligen, det undrar jag med trots att jag såg programmet!
Ett par hade en blandras inlåst i källarn sen x antal veckor/månader tillbaka (japp!) sen den blivit "knäpp" helt plötsligt vid ett års ålder, börjat attackera allt o alla (utom husse, minst husse iaf).
Cesar gick ned i källaren, hunden attackerade honom som tokig (med munkorg på), Cesar la ned den galna/aggressiva/hysteriska hunden som sprattlade panikslagen, la lite äpple i hundens munkorg så munkorgen skulle ge "positiva associationer", åkte lite rollerblades med den, och vad mer, tja, jag vet inte?! Hunden hade fortfarande munkorg på sig när Cesar var klar (munkorg inomhus, med bara matte o husse i hushållet) så jag vet inte vad han åstadkom för mirakel den här gången?
Hundens uppträdande var så sjukt aggressivt så jag fattar inte att de inte var mer bekymrade av vad det var som faktiskt utlöst det från början, hur som helst mådde hunden uppenbarligen skit, men Cesar körde väl mest med sitt vanliga dominanssnack vad jag minns av programmet...Det måste nog ses, jag bara gapade efteråt...typ "vad i...vad hände...vad skulle det föreställa".