• Mamma Kråkan

Hemma förälder i Huskvarna/ jönköping

Nu måste jag verkligen ragga lite lekkamrater till min dotterFlört
    Är hemma med min dotter på snart 4 år och lillebror på 6 månader. Och precis alla börjar på dagis nu ,tyvärr.
    Känns som om det bara finns jag som är hemma med min stora tjej. Bodde i sthlm innan och då fanns det massor av lekkamrater för henne på dagarna men nu är det tomt överallt. Så kom igen finns ni där ute ??? Eller???
    Nä men seriös vore kul och kanske prata med någon mer som är hemma i dessa områdena.
    Ny blogg
  • Svar på tråden Hemma förälder i Huskvarna/ jönköping
  • Sol88

hallå ..

haha jag har en son på 9 månader =)

och ja ska inte ha han på dagis utan ska gå hemma med han 1 år till hehe =).
    så vill du så häng på oss mammor =)
    jag e la den lilla av dom alla (19år)

• Sol88

neeej va dum ja är..
    min son är ju 10 månader.. usch usch ja hänger inte med =)

• Mamma Kråkan
    Sol88 skrev 2008-10-05 23:16:41 följande:
    hallå .. haha jag har en son på 9 månader =)och ja ska inte ha han på dagis utan ska gå hemma med han 1 år till hehe =).så vill du så häng på oss mammor =)jag e la den lilla av dom alla (19år)
    *andas ut* ett tag vart jag lite orolig trodde jag vart helt själv *fniss* själv är jag 24.
    Gammal som gatan ju Flört Vart bor ni då? Vi bor i huskvarna
    Ny blogg
  • Sol88

haha nej du ör ju inte gammal :D

känner du inte några här omkring ,
    jag bode i huskvarna innan men bor nu 5minuter därifrån =).

du sa något om att du bott i sthlm innan. när flyttade du hit =)??

• Mamma Kråkan
    Sol88 skrev 2008-10-05 23:19:19 följande:
    neeej va dum ja är.. min son är ju 10 månader.. usch usch ja hänger inte med =)
    ja klockan är ju faktisk lite nu Skrattande
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Sol88 skrev 2008-10-05 23:21:08 följande:
    haha nej du ör ju inte gammal :D känner du inte några här omkring , jag bode i huskvarna innan men bor nu 5minuter därifrån =).du sa något om att du bott i sthlm innan. när flyttade du hit =)??
    aa nu kommer långa förklaringen..bodde här innan ett tag sedan har vi bott isthlm i ett halvår och flyttade tillbaka nu vid årskiftet. Har en del bekanta  här men allas barn har börjat dagis nu så himla trist....Fundersam
    Ny blogg
  • Sol88

aha ååh aaa de är ju inte så kul =(.

kan hålla med om att de är tråkigt att folk börjar jobba och barnen komma på dagis , när man själv inte ska jobba och så än haha ,
    hatar att gå på stan själv. finns de något tråkigare ??

har du msn ,?? isf kan du adda mig om du vill [email protected] =)

• Mamma Kråkan
    Sol88 skrev 2008-10-05 23:25:52 följande:
    aha ååh aaa de är ju inte så kul =(.kan hålla med om att de är tråkigt att folk börjar jobba och barnen komma på dagis , när man själv inte ska jobba och så än haha ,hatar att gå på stan själv. finns de något tråkigare ??har du msn ,?? isf kan du adda mig om du vill Karleksbarn@hotmail.com">Karleksbarn@hotmail.com =)
    Absolut inte..shoppingtokig som man är så blir det himla trist...nu vaknade min lilleman men jag addar dig då jag vaknar i gryningen *asg*
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Som en klubbad säl Glad

Passar på att puffa upp tråden lite med då ?

Ny blogg
Svar på tråden Hemma förälder i Huskvarna/ jönköping