På danderyd jobbar en fd jobbarkompis till mig!
Thelma mår så bra, har inte varit några problem allts sen födseln faktiskt, så nu räknas vi som utskrivna. Vi ska fira ikväll! Annars känns det inte så märkvärdigt, vi har varit rätt så självgående sen vi kom hem. Det känns mera speciellt att få börja på BVC, som ett tecken på att man nu har ett barn som är precis som alla andra, och inte bara ett prematurbarn.
Vi jobbar på med amningen här hemma, vänster bröst är fortfarande inte favoriten. Och sömnen.. vi har inte direkt några fasta rutiner känns det som, nu har vi inte varit ute på ett par dagar med vagnen heller, men det är så rått och fuktit väder ute, och jag mår själv inte bra av att vara ute då.
Just det, idag då vi blev utskrivna så tog de tillbaka apné plattan vi har haft här hemma. Min pappa (av alla människor) är jättenojjig nu och tycker vi ska köpa en. Hur har ni gjort? Thelma har aldrig haft något problem med andningsuppehåll, legat i respirator eller haft låg saturation, så jag tycker att den känns lite överflödig. Den tjuter ju så förbannat högt när jag glömmer stänga av den!!