• Anglatuss

sevärdheter i luleå :-D saker att göra tillsammans med sambon

känner till Luleå ganska bra
    men ni lulebor, finns de nå riktiga romantiska sevärdheter där uppe

• Svar på tråden sevärdheter i luleå :-D saker att göra tillsammans med sambon
  • gosigatjejen86

Nepp men nästan lulebo...vet iaf en sak göra i kalix...hehe... träffa mej =) glöm ej bort höra av er då ni e här uppe..kram

• Yanna

midnattssolen är väl romantisk att se!!

annars vet jag inte några speciellt romantiska sevärdheter i Luleå... Skärgården kanske?!

• Josse

Detta ligger inte direkt i Luleå men Storforsen är otroligt romantisk både på sommarn och även på vintern. Sen finns dom pittoreska husen i Gammelstan.
    Jag har svärmor från Luleå nu, hon sover just nu men när hon vaknar kan jag höra lite med henne.

• Anglatuss

Josse

Storforsen va vi på förra året

• gosigatjejen86

Vad gör du anglatuss...??framme???

• Anglatuss

gosiga

nä vi åker imorgon

• gosigatjejen86

Du får höra av deej till mej..!!!! du kan ju ta mitt nr på msn om du vill

• Anglatuss

gosiga

lätt, vi kommer att ha mkt å göra
    jag ska träffa mitt ex med

• Halvandra

Hej, det är ju Stadskampen med Peter och David i Luleå i helgen så ni kan ju tjippa ner till södra hamn lördag kväll!

• wellah

romantiskt i Luleå? kanske åka ut med båt, har själv aldrig gjort det men det går ju båtturer tror jag... haha.... annars flyr jag snart själv luleå för att åka till "hemstaden" Piteå...... där finns det ju bra med bad/strand i alla fall.... luleå är så trist på sommaren!

• Anglatuss

halvandra

lördakväll är vi påväg upp, vi ska mellanlanda i ångermanland, är inte i luleå förrns söndakväll!

• Anglatuss

wellah

vi ska ut en tur till klubbviken tänkte vi
    luleå är ju jättefint på sommaren, pite havsbad är helt okey dit ska vi med

• Halvandra

Okej, I see..

Ni kan ju fara till Western Farm utanför Boden om ni inte varit dit, de har show varje onsdag. Det är teater varje dag kl 14 i stadsparken, kan ju vara lite skoj om det är fint väder. Regnar det kan ni ju gå och bowla! Och så måste ni gå på Mat & Prat i Shopping och äta focaccia - supergott! (Kanske inte så romantiska tips men ändå...)

Luleå är ju faktiskt allra mysigast på somrarna! Hoppas att ni får trevligt!

• Anglatuss

Halvandra!

Ja lule är riktigt fint på sommrarna, vi har stuga utanför nämnligen där är de mysigt!

Ah de blir nog lite stadsturer, skärgårdsturer, vi ska ha mitt ex som chaffis.. han känner ju till vägarna där *haha* är de inte romantiskt, *nää men ändå*

• Anglatuss

Sciarlotta

ah, hela skärgården är fin
    men de blir nog klubbviken åker dit med hela min familj

• Sciarlotta

Tja, smaken är som baken - delad. Jag skulle få spader av att vara fast på Klubbviken en hel dag. Jag ser kön varje dag till turbåten som går till Klubbviken och då får jag kalla kårar..

• Anglatuss

scirlotta
    kan tänka mej att de är mkt folk
    men men, de blir väl nån dag nästa vecka som vi ligger där, tur att ön är stor, har sett folk där förr men vi lyckas alltid lägga oss så vi är nästan ensamma

Svar på tråden sevärdheter i luleå :-D saker att göra tillsammans med sambon