• crazy cat lady

Sakna bonusen

Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det här...

Undrar väl mest om det är ngn mer som avslutat ett förhållande där det fanns bonusbarn inblandade? Och hur ni i såfall kände då.
    Min relation tog slut i våras, och tyvärr på ett sådant sätt att jag och mitt ex inte umgås ens som vänner.

Men jag saknar hans dotter ngt enormt, det gör så ont Tänker ofta på henne och önskar verkligen att hon och jag hade kunnat fortsätta ha en relation.

Ska prova med att skicka julkort till jul och se om jag får någon respons. Hade hon varit äldre hade jag skrivit ett brev till henne men hon är bara 7 så det gå inte.

Någon mer som varit i samma sits.

• Svar på tråden Sakna bonusen
  • Maria V

Kan du inte ringa och fråga om du får träffa henne några timmar en dag då??

Wilma 070313 Hjalmar 080724
  • crazy cat lady

Maria V skrev 2008-09-25 18:46:04 följande:

Kan du inte ringa och fråga om du får träffa henne några timmar en dag då??
    Problemet är att mitt ex är psykiskt sjuk (bl.a. anledningen till att det tog slut). Så han har inte så mkt umgänge med sin dotter heller just nu. Och vissa dagar är jag världens ondaste och elakaste, och ibland är jag underbar och han vill att jag ska ta tillbaka honom. Så att säga att jag vill träffa hans dotter känns lite riskabelt. Vill inte att han låter det gå ut över henne eller baktalar mig inför henne.
    Mamman kommer jag överens med men hon tyckte inte om min och dotterns relation när jag och mitt ex var tillsammans (hon var rädd att jag skulle försöka ta över mammarollen) så jag tror inte hon heller skulle bli så glad om jag bad att få träffa hennes dotter nu... Och hon har sagt saker om mig tidigare så där känns risken ännu större att hon säger ngt till dottern.
  • Maria V

Men om du och mamman kommer överens så kanske det går lättare nu när ni inte är tillsammans. Det skulle jag tro. Du kan ju bara få ett nej. Ring mamman så frågar du om ni inte ska fika eller nå sånt..

Wilma 070313 Hjalmar 080724
Svar på tråden Sakna bonusen