• Blue Bear

Brukar det bli nån REA på bilbarnstolar innan årsskiftet???

Ja, som rubriken lyder...

Kommer behöva köpa en bilbarnstol innan nästa år och undrar om det kommer bli nån REA typ vid mellandagar eller innan på bilbarnstolar med t.ex. utgående modeller/färger??

***Adi 080626 - alldeles underbar!***
  • Svar på tråden Brukar det bli nån REA på bilbarnstolar innan årsskiftet???
  • zem

Jag har för mig att det är någon slags rea under hösten, men är inte riktigt säker. Vet att mina föräldrar köpte barnstol till min dotter före jul för något år sedan - på rea.

• Blue Bear

Jag tänker på det att det brukar komma nya modeller för varje år, om dom nu säljer ut utgående modeller eller färger eller liknande för lite billigare pris.. typ lagerrensning inför kommande året.. sånt vill man ju inte missa

***Adi 080626 - alldeles underbar!***
  • Fenomen a

babyproffsen har i samarbete med säkerhetsbutiken kampanj nu

• åsa1980

I november har de en riktigt stor rea för att få ut -08, har köpt alla våra saker då två år i rad.

• fiamalm

Vet att barnens hus har rea nu, jag blir inte klok på när reorna är, tycker de rear ut lite titt som tätt, vi köpte vår bilbarnstol i maj på rea, utgående färger.

• linus

Rea på just bilstolar är året om i stort sett , det är alltid kampanjer på nån stol.
    Runt årskiftet är det vagnar som kan reas.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias & Nelly ♥¸.?°´¯) ♥
  • The Bumblebee

Kampanjer är det ju året om - men JUST NU är det väldigt många olika stolar som reas ut. Jag har ringt runt och kollat våra närmaste Barnens Hus och Babyproffsen (4 butiker i två olika städer) och de har ju först samma kampanjer som övriga landet - men de reade även ut andra stolar. Ibland köper ju varuhusen in stora mängder av en stol som de sedan vill bli av med innan de nya stolarna kommer in.

Tror faktiskt att det är mer REA så här på hösten. Eftersom det kommer in nya färger på klädslar, eventuellt nya modeller på stolarna osv. varje år. Vi har köpt alla våra (4 st.) bilbarnstolar på hösten, för man har alltid kunnat vänta in kampanjpris på just den stolen man vill ha.

Jag tycker att du ska kolla runt på dina närmaste butiker nu - särskilt på Barnens Hus var det ju många stolar på kampanj nu.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥ & ♥Elmer♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • lillamye

nån som vet om det är kampanj på britax two way plus snart?

älskar mina små prinsessor
  • Finesse

i januari brukar det vara rea.. det var det iaf i år.. vi missade det precis då våran lilla älskling bestämde sig för att komma redan före nyår..

• norgesessan

vi köpte en two way i november eller december, på babyland...(utgående färg), men ajg vet inte om det är regelbundet...Tvåans stol köpte vi på sommaren...juni eller juli, samma med hans babyskydd...(alla utgående färger)

Emil 03-Jonathan 05 och LillSessan bf. 2/2.09
  • linus

Babyproffsen har Two way för 1795:- nu.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias & Nelly ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ms Leia

Vi köpte en bny bilbarnstol, en ACTA GRACO Duoflex tror jag för 1995 kr innan jul förra året, så det är nog vanligt med rea då.

Svar på tråden Brukar det bli nån REA på bilbarnstolar innan årsskiftet???