• Malins änglar

Missfall i v 16

hej
    vet inte vad jag sak göra.. har fått mitt andra missfall nu.. var iv 16. förra gången var jag i v 10 bara.. hade verkigen trott att det skulle klara sig eftersom det hade gått över missfalls risken.. behöver nån att prata med som kanske har gått igenom samma sak.
    mvh malin

• Svar på tråden Missfall i v 16
  • Poppy Lee

Åh, beklagar ditt mf! Det är så hemskt med sena mf, jag har fått två stycken och det är verkligen en chock. Du får gärna inboxa mig om du undrar något.

(Jag har också fått en frisk dotter, så det kan gå bra också, och det kommer det att göra för dig så småningom!)

• Mia7823

Hej,
    Jag är jätteledsen för er skull, vet hur det känns, fick mitt andra misfall i fredag efter IVF...Ge inte upp!!

Jag förlorade också mitt barn när jag gått ganska långt men vi förökte igen...nu 2 år senare...
    Jag trodde också att faran var över så började jag blöda och vi åkte till akuten, doktorn sa: ingen fara bara en polyp...sen såg hon att det inte var några hjärtslag :(
    Det hemskaste jag varit med om...vill ju så gärna ha barn..
    måste gå nu men vi kan prata mer en annan dag om du vill

Ha det så bra ni kan.
    Kramisar Mia

• loppis7

Fy va jobbigt !vet precis hur det känns efter vårat MA i v 19 kunde ju aldrig tro att det skulle gå så samtidigt som jag på nått sätt kännde att nått var fel.
    Men efter flera försök har vi nu fått två underbara barn genom IVF o FET så ge inte upp även om jag vet att det känns tungt snart är det eran tur.Kram

Svar på tråden Missfall i v 16