• Teschty

Skulle varit i vecka 21 nu :-(

Nu skulle jag varit i v 21 om jag inte fått MF i v 9...
    När jag väntade Alvin fick jag upprepade MF/MA 6 ggr, 7nde gången kom underbara Alvin. Men ingen av dom ggr har varit så tuffa som denna. Nu vet jag ju vad man kan få, och sen att det skulle varit ett syskon till min älskade son...

Jag tänker på det varje dag och mår piss över det, undra när det ska bli bättre egentligen för det känns nästan värre ju längre tiden går.

Alvin mammas hjärta
  • Svar på tråden Skulle varit i vecka 21 nu :-(
  • michelodeon

Vet hur hemskt där är. Jag skulle ha gått in i vecka 21 igår, men fick ma i vecka 13.
    Jag har inga barn sen tidigare och det va min första graviditet men jag mår fruktansvärt dåligt av det, å gråter några tårar nästan varje dag.

Hoppas du får ditt efterlängtade barn snart... önskar dig all lycka till.

• Lundby87

ledsen att det gått som det gjort. kanske inte funkar på alla med hört att folsyra skall minska chanserna till dessa missfall. har aldrig fått så kan inte säga att jag vet hur det känns men akn tänka mig smärtan.

• sushikatten

Hej på dig!

jag förstår precis hur du har haft och har. Det är viktigt att sörja och det får tar tid. Jag har själv haft tre missfall och har inga barn. Jag fyller snart 40 och funderar om det ska bli några barn. Jag sörjer och är ledsen lite grann nästan varje dag. De dagarna jag inte tänker på det är när jag har fullt upp cpoh det inte bra precis. Vi får kämpa och inte ge upp. Även om det känns så ibland.
    massor av kramar

Svar på tråden Skulle varit i vecka 21 nu :-(