• Tvillingkaktus

Bästa mensskyddet

Själv föredrar jag ob-tamponger kombinerat med trosskydd.

Men det är inget jag behöver nu, för jag väntar mina två små barn!!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bästa mensskyddet
  • Mickis74

Använder Euroshoppers bindor...

• Cecese

Annat: Tygbindor föredrar jag.

Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och pyret bf sept/oktober -08
  • Magglo

Menskoppen! det är tveklöst den bästa uppfinningen. Inget krångel på stranden, man märker knappt att man har mens. Nu har jag visserligen ingen mens för tillfället, men jag kan starkt rekommendera en kopp!

• W W

Menskoppen är oslagbar *tror*

Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • VulgusProfanum

Annat:
    Jag använder tygbindor. Är så nöjd och ångrar endast att jag inte kom på detta tidigare

VulgusProfanum- Your personal entertainer
  • bambigirl

Annat: Apotekets tunna bindor tycker jag är de bästa. Kan inte ha vare sig tampong eller menskopp. Libresse ger mig utslag och always är bara hemska

• Beckah82
    bambigirl skrev 2008-09-18 16:05:31 följande:
    Annat: Apotekets tunna bindor tycker jag är de bästa. Kan inte ha vare sig tampong eller menskopp. Libresse ger mig utslag och always är bara hemska
    Testa då tyg...låter som det kunde vara kanon! Tygtrosskydd är aningen mindre än en pappersbinda men helt läckagesäker! Du kan stå och spola vatten på den men det går inte igenom, helt vattentät.

Dessutom ligger den som gjutet i trosan och flyttar sig inte en millimeter till skillnad från pappersvarianterna som rullar ihop sig till en äcklig papperskorv mellan skinkorna.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ beckah82.bilddagboken.se
  • Marlene B

Menskopp trots att jag inte hunnit använda den än.

Miljövänligt, hygieniskt och jättebilligt!

• Atamon

Köper och använder enbart Lidls tamponger (märke Siempre) då de är klart billigast och för mig inte ett dugg sämre än andra märken. De är dessutom väldigt lätta att öppna istället. Vägrar köpa svindyra OB och "frihet i en liten ask".

Svar på tråden Bästa mensskyddet