• LearnToFly

Bruna flytningar i väntan på BIM..fler?

Är på BIM -5 idag.
    Sex dagar efter ÄL fick jag en ljusrosa flytning, med en lite blodstrimma i, dagen efter blev flytningen lite mer beige, dagen efter det brun och nu är den fortfarande brun...
    Fler som har bruna flytningar innan bim, eller har haft det i tidigare graviditeter?

• Svar på tråden Bruna flytningar i väntan på BIM..fler?
  • Carro29

Jo, jag har precis som du!!! Skulle precis skriva ett inlägg och fråga, jag är dessutom på BIM + 3-5 någonting och har bara de här bruna flytningarna, vad sjuttsiken händer?

• LearnToFly

nej det kan man fråga sig, när började dina blödningar?
    har du tagit något gravttest?

• chippo

carro29 ska du inte testa om du är gravid? hade jag gjort iallafall
    jag själv fick en massa blod på pappret igår kväll sen inget mer å jag är på bim-5 (ca 7-8 dagar efter äl.) tänkte det kanske va en nidis(man kan ju alltid hoppas...)
    undrar oxå!
    lycka till tjejer

• LearnToFly

jag hade en nidis förra gången jag var gravid (slutade tyvärr i missfall i juni), men den gången så hade jag en aprikosfärgad flytning under 1 dag, sen inget mer, trodde först att jag kanske hade fått en nid nu med, men de har bruna flytningarna efter har jag inte erfarenhet om..

ska testa imorgon, bim-4!

• Carro29

Ja, kanske ska testa men kommer bli så besviken om det inte är något. Känner mig inte ett dugg gravid, har mensvärk men det har jag haft till och från i en och en halv vecka.

Till saken hör att jag gjorde en skrapning för 6 veckor sen, fick missfall och har alltså inte hunnit få mens ännu, låter så otroligt om vi har prickat in ÄL och att det dessutom har fungerat..

Håller tummarna för er också tjejer!

• LearnToFly

de säger ju att det är väldigt gynnsamm miljö efter en skrapning, och att det därför kan vara lätt att bli gravid, så det är inte omöjligt Carro29, tycker du ska testa, det är värst att inte veta!

• Carro29

Hmm, kanske ska testa då i alla fall. Ska hämta dottern nu på dagis, får se om jag går in här och gråter ikväll..mkt troligt..

• LearnToFly

då finns jag här, vet hur det kändes när man fick sin första mens efter missfallet! lycka till!

• Kajsa81

Jag fick imorse en alldeles brun "fläck" i trosan och undrade oxo vad i livet det kunde vara! Aldrig fått nåt liknande! Jag hade ÄL förra veckan och ska ha mens nästa vecka/helg ... Hoppas inte att det kan vara nåt negativt??? Vet ni?? Det gjorde mig lite orolig när jag såg den bruna fläcken.. Det kom bara en blöt o brun fläck, inget mer på hela dagen, inte mer flytning o sånt.. Hmm...

Svar på tråden Bruna flytningar i väntan på BIM..fler?