• Svar på tråden läs min blogg!!
  • JAG är BÄST

Brukar aldrig följa bloggar för jag tycker det är för jobbigt.

Men det lilla jag såg så .

Min kusse har själv en dotra och är ung nu dock en ensam mamma. Men klirrar detta underbart . OM du vill så kan jag kontakta henne så kan ni säkert smspela/maila/prata sin emellan ,,,, eller???

Om du vill så kontakat mig via boxen så länkar jag dig till min kusse "privat"

• Geléhallon89

Såg att våra små tog sin 3mån spruta samma dag. (: Hur va din dotter udner dagen ? Vince sov väldigt mycket och va otröstlig vissa stunder. stakars lite :(

• Ari Gold

Jättekul att få en inblick i andras liv genom bloggar!

Det jag tycker att ni kanske bör tänka på är stavning och grammatik i bloggtexten. Man behöver inte skriva perfekt, en blogg är ju som en dagbok och där skriver man spontant.

Men för mig känns det väldigt mycket som om man stoppar sig själv i ett ung-mamma-fack och drar på sig förutfattade meningar helt i onödan genom att int eorka skriva ut stor bokstan, punkt, g:et i jag och andra basic grejjer.

Då jag sett detta i flertalet bloggar bhöver ingen känna sig perosnligt påhoppad. Detta är heller int emenat som ett påhopp utna ett tips i all välmening. En god vana kan vara att korrekturläsa sin text en gång innan man publicerar det. Det tar int emånga minuter extra och ger ett så mycket vuxnare intryck.

Svar på tråden läs min blogg!!