• Anonym (sur)

ViaMax sensitive Gel = skit

hej hallå,

blir så putt hela tiden varje gång man ska ha sex, det kan aldrig gå för mig utan klitorisberöring. mannen blir lessen för han tror han inte räcker till. och ajg blir sur för jag måste koncentrera mig så mycket, jag KAN komma men det tar väl en halvtimmes noga koncentrerande och fokus på underlivet typ "ååhh va skönt ååhh va skönt" och det vill jag inte, jag vill kunna slappna av och bara känna det komma liksom.

SÅ då tänkte jag att må det va dyrt men vi köper lite sexleksaker och kryddar till det hela lite såhär efter bebis så är det ju inte så himla kul det här med sexet ändå. köpte lite dildos och grejer och lite finfina krämer, nån fördröjningskräm och så den här fantastiska (säger alla) ViaMax Sensitive Gel. Som man ska stryka på där nere sen ska man tydligen va i himmelen och komma på fem minuter. De stod dock att det inte börjar verka förrän efter 3-4 gånger och okej det köper jag. 3 gånger testade jag och kände typ som nån slags värme där nere men inte mkt mer än så. Idag testade vi två gånger till och ja det va skönt, men så himla underbart va det inte . Jag kom inte och sen vaknade bebis.
    Blir så jävla sur! Har ingen lust att slänga ut 150 spänn på en liten mini-tub som inte ens funkar.

Nån som har testat? Bara undrar. Vad har ni för erfarenheter kring detta?
    Nån som har testat ViaMax övriga produkter?
    Är nyfiken...
    Det ska ju visst va riktiga storsäljare...

tack å hej

• Svar på tråden ViaMax sensitive Gel = skit
  • Anonym (Skutten)

Tjenare!

Jag har också testat denna sk "orgasmkräm"! Jag tycker att man känner mer när man använder krämen och för min del har jag faktiskt fått orgasm (i den vanliga missionärställningn t.o.m!) med hjälp av krämen. Jag fick till det för första gången med min man utan att hjälpa till med händerna. Me like it!

Svar på tråden ViaMax sensitive Gel = skit