• akleya

Någon fler som säler alpnaering el använder prod??

Tänkte kolla lite om det finns någon fler som säljer alpnaeringprod här el någon som använder produkterna???

Vore kul att höra vad ni har för favoritprodukter? Samt vad ni brukar göra med tex kryddorna mm..

Jag skulle inte klara mig utan tex vitlökskryddan,havsörtsalt..löksoppan..åå jo kycklingkryddan mm ja det finns en massa!!

Någon ?

• Svar på tråden Någon fler som säler alpnaering el använder prod??
  • akleya

För er som inte sett produkterna kika gärna in på hemsidan

www.alpnaering.se

Det finns även superbra hudvårdsprodukter och hälsokostprodukter

• Näckrosen

JAG! Säljer, men har inte några demon, utan har en kundkrets som ringer när de behöver något. Så förtjänsten är inte så stor.

Vitlöken och pepparmixen är mina favoriter.
    Används i allt som tänkas kan. Använder aldrig någon annan peppar.

Sen gillar jag löksoppan till alla köttfärsrätter.

Hudkrämerna är jättesköna och luktar gott utan att jag får ont i huvudet. Är känslig för lukter annars.

• akleya

Oki så kul!!!

Jag köpte min första prod 96 och sen dess har jag bara ökat på med olika kryddor!
    Började sälja i Mars och hade inte tänkt ha några visningar,men jag har börjat med visningar så smått iaf för det är ju såå kul...sen så tjänar man bra på det också!

Vart i vårt avlånga land bor du? Finns det fler säljare där du bor?

• Näckrosen

Jag bor i Finspång, Östergötland. Tror det finns någon mer här. I Norrköping som är ca 4 mil härifrån finns det många säljare. Var bor du då?
    Jag vet inte när jag började använda produkterna, men jag har varit ÅF ca 1,5 år.
    Har tänkt att ha några demon nu när jag blir föräldraledig. Jag har inte haft tid förut.

• akleya

Jag bor i Piteå,det finns väl någon fler säljare här men många är inte aktiva utan säljer bara ibland..
    Det finns fler säljare i Luleå (5 mil härifrån)...

Aha du blir för'äldraledig snart så roligt )..är själv hemma med en son som är 7 månader..jag började sälja när han var 1 månad men då kunde jag ju inte ha demon..så det är först nu som jag har haft demo ...

Tycker det är kul att det kommit lite nyheter nu..som tex paneringsmixen och cafe deparis såsen..måste testa såsen när jag får hem den...paneringen var god iaf

• annicavillhabeis

Vitlöken, löken, pizzamixen, paprikan och kycklingkryddan, de är ett måste.

• pwa010406

Jag säljer också...
    Har väldigt många favoriter. Men för att nämna några: Vitlök i allt, löksoppan som soppa och självklart i köttfärsrätter och Karl Johan soppan i pastasås och som dessertost.

• Bondbrud81

Jag står iaf som ÅF men det är lite dåligt med försäljningen efter att jag fick barn...
    Har haft ett demo efter att min dotter föddes.
    Vitlök, vassla och de mesta av hudvårdsprodukterna är favvosar!
    Skulle kunna räkna upp fler men det får räcka så.

Var det nån som hade nåt smarrigt recept??

• Näckrosen

Vitlöksbröd har jag ett enkelt sätt att göra:
    Vitt bröd, bre smör på ena sidan, strö över vitlök och havsörtsalt. Grilla först på den icke smörade/kryddade sidan och vänd sedan. Mmmm.

Annars är jag ganska tråkig. Använder inte gärna recept utan kör på känn med det mesta.

Svar på tråden Någon fler som säler alpnaering el använder prod??