kläder fram o tillbaka? Hur gör ni?
Min sambo och jag delar samma tycke o smak när de gäller kläder till barnen. Biomamman gör de inte. sambon o exet har vars ett barnbidag. Vi ska handla till grabben o hon till tjejen.(Vi handlar själv till alla barnen då vi inte vill ha bråk.) Varje gång vi handlat gnäller hon på de vi köpt till honom.Hur gör ni andra? Handlar ni kläder som ni har på plats alltid eller packar ni ner gadroberna vaje vecka/helg dem ska iväg? Detta e ett jätte stort problem här hemma....70% av alla bråk handlar om kläder o pengar mellan sambon o hand ex.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-26 10:17
Allt bråk om kläder blir jobbigt. Grabben kan komma hem o säga att mamma vill inte ha dessa byxorn hos sig hon tycker dem e fula eller att han ser tjock ut i dem. Vill ha som ni andra o jag kommer att föreslå de till mig sambo IGEN o IGEN o IGEN.... Tack för alla svar!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-29 09:10
Nu har vimit fram till DOM SKA SKICKA ALLA KLÄDER FRAM O TILLBAKA. Blir helt galen. Hon menar att hon har inte pengar att handla till bägge men åka utomlands o annat har man råd till? Jag kommer inte packa en sak de får sambon fixa. De e löjligt att packa hela gadroben varje vecka o sen få väskvis tillbaka som ska upp......