• en blev två

Till er i UK, överdragsbyxor finns det i detta land??

Vet inte om det bara är jag, men när man går till en lekpark i detta land så är det ända jag hör "Gör inte det du blir lortig, nej sluta du blir blöt osv"
    Min tjejor är nu 11 månader och kryper för fullt. Kom precis hem från lekparken och dom är svart och blöta från topp till tå. Någon som vet vart man kan köpa överdragsbyxor?
    Regnkläder har dom redan men skulle vilja na något att dra över dom vanliga byxorna nu när dom kryper.
    Vill helst inte spendera mycket mer än £10 per byxa eftersom jag ska ha två

• Svar på tråden Till er i UK, överdragsbyxor finns det i detta land??
  • Karinski

H&M kanske har...jag kopte fran LIndex nar jag var hemma och det ar MANGA engelska foraldrar som undrat vart jag fatt dem ifran. Annars maste det ju finnas regnsstallsbyxor. Jag har inte letat sa jag vet inte. Polarn & Pyret har, men de kostar nog mer.

• MrsFreckles

Kopte mina pa Lindex Undrar om inte JojoMamanBebe har? Kolla deras hemsida, billiga ar de kanske inte dock.

• en blev två

Tack ska ni ha, det fanns inga på H&M och GLTCs var för stora. Och jag tror JojoMamanBebes är för dyra, så det fick bli två par begagnade från Lindex, nu ska här krypas i lekparken

• Lini M

Jag kopte ett par jattebra pa polarn's rea vet inte var du bor men de har nagra butiker i UK
    De ar SUPER! Men jag vet vad du menar: har bla-stirrar folk nar man tar ut lill-killen i sporegn, som om man ar elak att ta ut ett barn i ovader!! You've got to laugh

Svar på tråden Till er i UK, överdragsbyxor finns det i detta land??