• Angdev

Bästa frisören i Sthlm innerstad?

Håller på att reka efter en ny frisör. Har precis flyttat till Sthlm o vet inte riktigt vilka som är bra och uppdaterade. Gillar välklippta, moderna frisyrer....

• Svar på tråden Bästa frisören i Sthlm innerstad?
  • oio

Björn Axén (Fredrik Andersson) brukar vara bra. Plupp & Co (Tove) är okej. Det är de jag har varit hos senaste åren.

Jag tycker att det är urjobbigt att hitta ny om man haft en som var bra. Tove var mamma ledig ett tag- var bl.a hos Fredrik då- och av de andra jag testade så var Fredrik den enda jag kan tänka mig att gå tillbaka till av de jag varit hos.

• oio

Glömde...Fredrik är på Norrlandsgatan.

oio skrev 2008-08-22 08:41:52 följande:
    Björn Axén (Fredrik Andersson) brukar vara bra. Plupp & Co (Tove) är okej. Det är de jag har varit hos senaste åren.Jag tycker att det är urjobbigt att hitta ny om man haft en som var bra. Tove var mamma ledig ett tag- var bl.a hos Fredrik då- och av de andra jag testade så var Fredrik den enda jag kan tänka mig att gå tillbaka till av de jag varit hos.
  • Angdev

gick in på Hair & Face hemsida men kan inte hitta att dom skulle ha salong på Hamngatan eller Nk passagen....

• aprilsill
    Pilanga skrev 2008-08-22 12:22:22 följande:
    gick in på Hair & Face hemsida men kan inte hitta att dom skulle ha salong på Hamngatan eller Nk passagen....
    Den ligger granne med McDonald's och nära en restaurang som heter Pascha deli. Sök på dom så får du iaf koll på vart i stan den ligger!
  • LaFontaine

Elias på Salong Vita på Nybrogatan är kanon. Honom har jag klippt mig hos i 10 år nu och är alltid lika nöjd.

• haberg

Karen på "Natacha Sthlm", Sibyllegatan är grymt bra! hon har klippt mig och sambon i flera år, ingen annan får röra

• Angdev
    haberg skrev 2008-08-22 12:33:53 följande:
    Karen på "Natacha Sthlm", Sibyllegatan är grymt bra! hon har klippt mig och sambon i flera år, ingen annan får röra
    Ska till henne på tisdag. Alltid lite nervöst när man ska till en ny....
  • Nicoler

Jag har varit och testat de flesta salonger.

Men det är väl Natasha Sthlm som är bäst av de alla. Det är ordning och reda!

Jag har hamnat hos fel frisörer, betalat olika priser och har blivit nöjd varannan gång tyvärr. Natashas håller en viss standard och den är ganska hög. Det är nästan omöjligt att få tid hos Natasha själv, men de andra är säkert duktiga.

Svar på tråden Bästa frisören i Sthlm innerstad?