• Lillamorsan20

Unga mammor i Norrköping som vill ses?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 19:20
    Tjosan!

Jag är 20 år och har 3 fantastiska barn.
    Bor i Norrköping med min sambo och barnen i en stor 3:a Har bott i Norrköping mer 4 år nu. Vill träffa mammor som har barn eller väntar barn. Yngre eller äldre än mig spelar ingen roll för mig. De vänner jag har de flesta bor i Sthlm och Gbg så ibland önskade man att det inte vore så långt ifrån varandra för att ses men om ni som bor i Norrköping eller runt om kring och skulle vilja träffas på fika i stan eller gå en promenad. Prata av sig eller kanske vill ha en längre kontakt som goda vänner, så vill jag gärna att ni skriver till mig (Skulle bli så himlans glad att få höra av er)

Hör av er om ni vill
    Kramar KG

• Svar på tråden Unga mammor i Norrköping som vill ses?
  • Lillamorsan20
    Lillamorsan20 skrev 2008-08-21 14:21:28 följande:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 19:20Tjosan! Jag är 20 år och har 3 fantastiska barn.Bor i Norrköping med min sambo och barnen i en stor 3:a Har bott i Norrköping mer 4 år nu. Vill träffa mammor som har barn eller väntar barn. Yngre,lika gammal eller några år äldre än mig spelar ingen roll för mig. De vänner jag har de flesta bor i Sthlm och Gbg så ibland önskade man att det inte vore så långt ifrån varandra för att ses men om ni som bor i Norrköping eller runt om kring och skulle vilja träffas på fika i stan eller gå en promenad. Prata av sig eller kanske vill ha en längre kontakt som goda vänner, så vill jag gärna att ni skriver till mig (Skulle bli så himlans glad att få höra av er)Hör av er om ni vill Kramar KG
Svar på tråden Unga mammor i Norrköping som vill ses?