• jelt

Igångsättning!

Jag fick beviljat igångsättning på mitt Animasamtal idag! Gissa om jag blev glad. Dvs om hon inte kommer innan. Ska in för kontroll om jag är mogen för igångsättning 8 September, då är jag i v. 38+0. Är jag mogen så sätts jag igång de närmaste dagarna.
    Dock har jag gått till 36+6 med min son och 38+3 med min dotter, så viss risk finns att hon kommer spontant.
    Blir jag igångsatt kan jag få en EDA innan. Ska antibiotikabehandlas också pga GBS.

• Svar på tråden Igångsättning!
  • Me o Mike

Får jag fråga varför du vill bli igångsatt?

Vill DU ha en snigel på ögat??
  • jelt

Jag hade en mycket snabb förlossning med min dotter, endast en timme.
    Min man är pilot och har nu placerats i Åbo, kommer endast hem på helgerna, varannan vecka på fredag kväll varannan på lördag. Känns mycket olustigt att stå själv med två små barn och en hund om det drar igång fort.

• Me o Mike

ja det förstår jag Grattis då!

Vill DU ha en snigel på ögat??
  • Stora syster

TS, måste fråga då jag själv funderar på detta alternativ, vad görs om du INTE e mogen för igångsättning? Kommer du va tvungen att vänta till bf eller hur gör dem?

• jelt

De har tid för kontroll av hur mogen man är 3 ggr/vecka. Så man får väl springa dit flera ggr om man inte är mogen.
    med tanke på att mina andra kommit tidigare, så hoppas jag att jag är mogen om hon inte hunnit komma tidigare.
    Man får väl försöka alla knep man kan komma på för att hjlpa till på traven

Svar på tråden Igångsättning!