• Anonym (Ledsen)

Någon som haft/har Anorexi/Bulimi men ändå lyckats få barn?

Som frågan lyder...är det möjligt eller finns det en liten chans att man kan lyckas bli gravid trots långvarig bulimi?
    Hoppas någon kan ge mig lite hopp om livet....

• Svar på tråden Någon som haft/har Anorexi/Bulimi men ändå lyckats få barn?
  • Anonym (hmm)

är du fortfarande sjuk så ska du ju inte försöka bli gravid. sikta på att bli frisk först istället. jag känner en tjej som hade anorexi som blev gravid

• Nisses lada brinner

Jag har haft anorexia, och hade 2 barn sen innan, fick ett till efter jag blev "frisk".

• Anonym (Ledsen)

Jag har varit "frisk" i ca 1år men fick återfall då vi inte lyckades bli gravida. Bulimin har pågått i ca 10år. Är det någon som haft bulimi och lyckats?

• Anonym (Ledsen)

Finns det ingen som lyckats trots sin sjukdom

• Anonym (hmm)
    Anonym (Ledsen) skrev 2008-08-19 14:03:09 följande:
    Finns det ingen som lyckats trots sin sjukdom
    påverkar bulimin din mens? har du regelbunden cykel? du kan söka hjälp för barnlösheten om du vill så kollar dom upp så att dina hormon nivåer inte är påverkade.
  • Anonym (Ledsen)

Den har gjort det under flera år men jag fick tillbaka mensen i och med att jag blev "frisk". Vi går på utredningar och äter idag pregotime utan resultat

• Anonym (hmm)
    Anonym (Ledsen) skrev 2008-08-19 14:40:57 följande:
    Den har gjort det under flera år men jag fick tillbaka mensen i och med att jag blev "frisk". Vi går på utredningar och äter idag pregotime utan resultat
    hur länge har du ätit pergotime? var dina hormon prover bra?
  • Underbara ungar

Hade anorexi i 12 års åldern. Är "frisk" idag. Har två friska goa ungar o det snackas om en tredje

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
  • Anonym (Ledsen)

Anonym (hmm) skrev 2008-08-19 14:43:38 följande:

hur länge har du ätit pergotime? var dina hormon prover bra?
    Jag har ätit pergotime i 7 månader. Proverna var bra antar jag, de har inte sagt något speciellt. Däremot har de inte lyckats se några ägg som släpper.
  • Anonym (Ledsen)

Underbara ungar skrev 2008-08-19 14:44:59 följande:

Hade anorexi i 12 års åldern. Är "frisk" idag. Har två friska goa ungar o det snackas om en tredje
    Tack för att du ger mig hopp. Hade du regelbunden mens under dessa 12 åren?
Svar på tråden Någon som haft/har Anorexi/Bulimi men ändå lyckats få barn?