• Gummsan85

Någon som vill bli min vän??

hej, känner att jag skulle vilja ha fler vänner.. vill ha vänner som man kan träffa å ta en fika med eller bara ha för att prata ut utan att den andra ska dömma en.. en vän man kan ha i vått och tort å som alltid finns där, sj ställer jag alltid upp för en god vän om jag bara har möjligheten men gör alltid mitt bästa och försöker.

någon mer som vill ha fler vänner? gärna i sthlm eller närliggande så man kan träffas :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-19 20:16
    Hej alla! tänkte kolla med er vad ni skulle tycka om att ordna en träff om nån vecka kanske?? när vi lärt känna varandra lite bättre :) va tror ni om det?? skulle vara en kul grej å så får man juh träffa alla nya man lärt känna å pratat med ett tag :D

tänkte då fört kolla om det verkar vara något som skulle intressera er alla å sen kan man juh diskutera lite mer om vad vi kan tänkas göra å så :D

• Svar på tråden Någon som vill bli min vän??
  • castillo

söker vännner här med. knner mig ganska ensam ibland när man är mamma ledig och alla man känner jobbar

• enny signatur

vänner är ju trevliga. hur vida jag finns i vått och torrt beror ju på hur vått och torrt det blir. jag stannar inte när någon slår sitt barn, jag stannar så länge jag trivs. jag vill inte att någon stannar med mig när dom inte trivs heller. men så länge det känns bra finns jag där
    Lät elakt men jag tror att det krävs att man utveklas åt samma håll för att vänskapen ska förbli, när de tinte görs behööver man skaffa nya :)

• Gummsan85

hej alla :) ja egentligen spelar de väl ingen roll vart man bor? alltid kul att lära känna nya människor :) även om man kanske inte kan träffas som man kan göra när man bor i samma stad eller ort :)

mommii: ja vist kan det bli ensamt när man e ledig å alla andra jobbar :( de känns nästan som att alla e lediga när man själv e ledig så försöker man få tag i dom å så visar det sig att dom jobbar :( riktigt tråkigt :(

grodanboll85: du är så välkommen så att få bli min vän även om du bor 12 mil från sthlm :) vart bor du?

Miiillan: ja uddervalla e juh en bit men vad gör det? vänner kan man alltid ha även om det är långt ifrån :)

Wickz: ja, håller med dig om att inte vara kvar som vän om man skadar sitt barn, eller om man inte trivs med personen i fråga.. vänner ska man vara om allt klickar å de inte finns något som gör så man tycker illa om personen :) man kan inte vara vän med alla men så länge man trivs med den man är vän med så ser jag inget problem med att finnas i vått å tort :)

• enny signatur

Gummsan85: Då håller jag med dig
    Jag bor i Uppsala så en bit ifrån dig, men är i stockholm, tja inte så ofta än så länge. Men visst är vänner trevligt, det är ju då dom är vänner

Skaffar gärna nya vänner om allt klaffar, ja om du vågar dig på att ha mig som vän :-P

• Gummsan85

Wickz: självklart vågar jag på mig att ha dig som vän Skrattande man måste juh våga för att kunna vinna eller vad säger du? uppsala e juh ändå inte så långt här ifrån Glad bor juh precis i utkanten av sthlm (märsta) Räcka ut tungan vart i uppsala bor du?

• grodanboll85
    Gummsan85 skrev 2008-08-19 00:04:16 följande:
    hej alla :) ja egentligen spelar de väl ingen roll vart man bor? alltid kul att lära känna nya människor :) även om man kanske inte kan träffas som man kan göra när man bor i samma stad eller ort :)mommii: ja vist kan det bli ensamt när man e ledig å alla andra jobbar :( de känns nästan som att alla e lediga när man själv e ledig så försöker man få tag i dom å så visar det sig att dom jobbar :( riktigt tråkigt :(grodanboll85: du är så välkommen så att få bli min vän även om du bor 12 mil från sthlm :) vart bor du?Miiillan: ja uddervalla e juh en bit men vad gör det? vänner kan man alltid ha även om det är långt ifrån :)Wickz: ja, håller med dig om att inte vara kvar som vän om man skadar sitt barn, eller om man inte trivs med personen i fråga.. vänner ska man vara om allt klickar å de inte finns något som gör så man tycker illa om personen :) man kan inte vara vän med alla men så länge man trivs med den man är vän med så ser jag inget problem med att finnas i vått å tort :)
    jag bor i västmanland en liten by som heter kolsva ligger 5 mil från västerås ungefär
  • Saaaraa

Jag bor i Tumba, drygt 3 mil från sthlm :) Hänger gärna på med er också om ni har lust

Svar på tråden Någon som vill bli min vän??