• Boman88

Mardrömmar

Någon mer än jag som inte kan sova pga mardrömmar? Någon som isf vet om det finns nått knep för att få sova bättre?

• Svar på tråden Mardrömmar
  • Mallory

Här har du en som har mycket mardrömmar, har du svårt att somna för att du vet att du ska få mardrömmar el svårt att somna om när du haft en?

• Boman88
    Svar på #1
    Nja det är väl mer att jag vaknar hela tiden så det blir aldrig någon kvalitétssömn ... Kan inte slappna av ordentligt. Hur är det för dig?
  • Mallory
    Boman88 skrev 2008-08-14 20:13:07 följande:
    Svar på #1Nja det är väl mer att jag vaknar hela tiden så det blir aldrig någon kvalitétssömn ... Kan inte slappna av ordentligt. Hur är det för dig?
    Ja det är lite varierande, har haft som du men kan även vara att jag har svårt att somna från början!

Inga direkta tips tyvärr....men du är inte ensam iaf !
  • Boman88

Känns skönt att höra att man inte är ensam (inte så elkat menat som det låter) Hoppas du fattar hur jag menar :)

• Mallory
    Boman88 skrev 2008-08-14 20:59:24 följande:
    Känns skönt att höra att man inte är ensam (inte så elkat menat som det låter) Hoppas du fattar hur jag menar :)
    Nä förstår vad du menar
    Drömmer du bara mardrömmar om förlossning el om annat med?
  • Boman88

Sicken tur hehe :)
    Alla mardrömmar handlar om barnet på ett eller annat sätt ... Fruktansvärt jobbigt vissa nätter.
    Du då?

• Mallory
    Boman88 skrev 2008-08-14 21:03:07 följande:
    Sicken tur hehe :)Alla mardrömmar handlar om barnet på ett eller annat sätt ... Fruktansvärt jobbigt vissa nätter.Du då?
    Jag har mycket mardrömmar om allt möjligt, behöver inte ha med just bebisen i magen att göra, utan mina andra barn el om min sambo el allt möjligt...men även om bebisen att något ska gå fel mm....uuuuschhh..
Svar på tråden Mardrömmar