• GlitterK0rn

Någon som planerar barn i Tidaholms trakten ?

Hejsan !

Ja som rubriken lyder, någon som planerar en liten knodd till nästa år eller 2010 ? Jag och min sambo är jätte sugna på barn, och planerar inför 2009. Men eftersom jag är nyinflyttad från skåne så känner jag inte många här uppe, så skulle vara kul om någon som är i min ålder (21 år ) planerar barn i dessa trakter.

• Svar på tråden Någon som planerar barn i Tidaholms trakten ?
  • Llimen

jag är 21 och bor i falköping, men det är ju inte så långt bort.
    Vi planerar inte barn direkt, men jag är väldigt sugen!!
    Har ändå tagit det gemensamma besluet att jag har slutat med p-piller. Händer det något så gör det det, har vi sagt.

Hur länge hardu bott här uppe?

• GlitterK0rn
    Svar på #1
    Hej !

Va kul :D Ja vi vill inte börja bebisverkstan riktit än. Ska sluta med mina p-plåster när dom tar slut och det är i december så ska börja då var det tänkt.

Jag flyttade hit den 1 mars så det är väl 5-6 månader sen .. Trivs jätte bra, bättre här uppe än i skåne faktiskt.
  • Llimen

Vad jobbar du med då? Själv är jag personlig assistent.

• GlitterK0rn
    Svar på #3
    Jag är arbetslös, men går hos en jobbcoach som ska hjälpa mig få jobb. Tänkte skriva upp mig som vikarie som dagis fröken, har jobbat som det innan så. Kan ju vara bra att jobba upp mammapenningen.

Vad gör du annars om dagarna när du inte jobbar ? Några hobbys ?
  • Llimen

just nu är det dåligt med det. Alltså jag har vart extrems lat det senaste året sen jag flyttade tillbaka hit.
    Tidigare har jag alltid tränat, så det har jag tänkt börja med igen.
    Dessutom älskar jag att sjunga så jag funderar på att börja sjunga i en kör med en jätteduktig körledare. Måste trixa lite med mitt schema bara för att det ska funka.
    Mycket tid tillbringas tillsammans med sambon, åker gärna och ser på när han spelar fotboll.
    Du då?

• GlitterK0rn

Okey, det låter skoj. Har själv sjungit i kör när jag var yngre och det är kul. För tillfället finns här inte mkt att göra om dagarna i tidaholm. Eftersom jag inte känner någon så är jag inte ute så mkt i stan. Men annars umgås jag med sambon och hans familj. Vi har hund så vi är ofta ute i skogen och går.

Svar på tråden Någon som planerar barn i Tidaholms trakten ?