Ni som fått missfall i vecka 9-10, var det MF eller MA??
Som rubriken lyder... jag är i vecka 9, såg hjärtat slå i vecka 7.. är lite orolig bara..
Som rubriken lyder... jag är i vecka 9, såg hjärtat slå i vecka 7.. är lite orolig bara..
puff
jag fick MA i vecka 8 enligt VUL, men jag började inte blöda förrän i v.11.
Jag hade börjat bli lite orolig innan för jag mådde jätte illa tidigt i graviditeten, men det slutade då (v.8).
Hade du inga symptom alls efter vecka 8??
MA i v.8 för mig med. Blödde ingenting alls, förrns jag fick tabletter för att stöta ut det.
Men kände att nu är jag inte gravid längre...fast man försökte(ville) inte lyssna på den rösten som sa så....In i det sista.
Jag fick MA i v.10. Fostret hade dött ca.v 6. Jag blödde inget och var bara inne på rutin-vul. Skrapades samma dag.
Oroa dig inte. Har man en gång sett hjärtat slå, minskar risken för att man ska få missfall. Lycka till! =)
Jag fick missfall i v.8+4, men började inte blöda förrens v.12
Jag hade varit på VUL i v.8+2 och då slog hjärtat normalt, så fostret måste ha dött två dagar efter att jag varit på¨VUL sa min BM :(
Jag fick MF i V.9
Började blöda jättelite i 2 dagar innan de bröt ut ordentligt. Blödde jättemycket. hade inte särskillt ont just då. Men efter ett par dagar hade jag enorma smärtor. Tårarna bara sprutade på mig, det va fruktansvärt!
Lycka till med din graviditet!
Hej,
Fick MA i v18. Fostret var inte större än v 10 och jag hade inte känt att något skulle vara fel, inget blod, inga smärtor...
Hade sett hjärtat i v8 dessutom. Längtar så efter en ny graviditet.
Oroa dig inte du ska se att allt är bra med den lill*
Fick MA i vecka 6 enligt VUL men började inte blöda förrän i vecka 12.
Hade sett hjärtat under ett tidigare VUL.
Lycka till med allt!
Första gången mf i v.12 Mycket blödningar och smärtor.
Andra gången MA i v.12 men barnets hjärta hade stannat i v.9. Gjorde ett ul när jag fick veta detta. Födde fram det hemma med tabletter.
såg hjärtat v7, ma v12 dog v9 ca