BymBym skrev 2008-08-02 19:34:56 följande:
Låter ju hur härligt som helst! Vad glad jag blir. Vi har hyrt en lägenhet ca 70 m från havet, ska bli underbart. Kikar in i ditt gallleri
Ja det bästa är när man hyr en lägenhet (eller apartment på eng som dom kallar det), då får man verkligen frihet och ac (hyr aldrig utan ac) och tv så som en mini lägenhet. PLUS att du då inte har hotell maten bunden vid dig utan kan gå ut och äta frukost på olika ställen, eller bara strossa ner och köpa fräscha bullar med olika pålägg och äta på balkongen, som vi alltid gör, och kokar svenskt kaffe till hehe. Och så kan ni upptäcka restaurangerna i alla vrår också på kvällen.
Ja, jag och pojkvänner brukar hitta på en massa under våra resor. Så vi gör att vi har otroligt skojigt. Vi brukar liksom besöka deras koncerer och andra event som reklameras. Eller så kör vi motorcykel runt området, äter god mat på olika restauranger (vi njuter då, det är så god mat). Kör till större städer i närheten där vi strossar runt hela dagen och shoppar loss, det finns mycket att titta på! Så lite blir vad man gör det till. Och absolut ligger vi bara på stranden och solar med, med lite pauser för biran hehe. Sedan är ett måste nattliga bad, det är otroligt mysigt men kan vara läskigt då havet är helt svart, så man ser inte riktigt var man går.
Ja bilderna som är där är dom mest anonyma av dom alla, har så mycket finare bilder annars där vi hittar på en massa möjligt, men vill ej fläka ut mig så där mycket här på FL. Så jag hoppas du får en liten glimt. Men dom bästa fotografierna är alltså inte med.
Önskar er en underbar semester, vilket det säkerligen blir!