• Alvarsson

barnvagn 50-talet

Jag ska sälja en barnvagn som står på vinden hos min pappa. Den e aldrig använd, prislappen hänger fortfarande på den!
    Den e från tidigt 50 tal och är som ny.

Jag tror ju att man kan få ganska bra för den bara rätt person e intresserad men jag vet inte.
    Var e bäst å sälja den tro? Blocket? Tradera tror jag man ska testa?

• Svar på tråden barnvagn 50-talet
  • La Lola

Blocket skulle jag ta.

Dock skulle jag aaaaaaldrig få för mig att sälja en sån vagn om jag hade en i min ägo!
    Det där är en skatt i mina ögon!

//3 år tog det - jag ska bli mamma igen
  • Nyfiken gul

för tillfället är det en ganska sval marknad på retro-vagnar/antika vagnar. Max en tusenlapp skulle du få för den om du sålde den idag i det skicket.

kolla runt på annonser på blocket och tradera så ser du på ett ungefär vad folk begär för såna vagnar.

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Alvarsson

Jo vi har ju spsrat den i många år, men nu har vi börjat rensa å då tänkte vi att den står ju bara där!

va kan man få för den tro?

• Alvarsson

jag har kikat runt men dom som säljs e i så dåligt skick. Den här e ju som ny!!

• Nyfiken gul
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m32725477.html

titta in här i vår Retrovagnstråd - det är många som har en sån gammal vagn i sin ägo o som kan berätta vad dom fick betala för den... o det är många som har SÅLT såna vagnar också o kan mer än mig om priser o information...

men rent allmänt är det en dålig marknad just nu för alla retro-vagnar. Vi är många i tråden som har vagnar till salu i nyskick men som inte får dom sålda...
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Alvarsson

ok jag trodde de skulle va ganska lättsålt! jag ska hälsa på i er tråd.

• Tankgirrrl
    Alvarsson skrev 2008-08-01 15:55:52 följande:
    Jo vi har ju spsrat den i många år, men nu har vi börjat rensa å då tänkte vi att den står ju bara där!va kan man få för den tro?
    JAg tror du skulle tjäna på att leta upp en auktionssida på nätet, de brukar ofta ha ett forum där man kan ladda upp en bild och kolla priset. sök på auktioner via nätet eller sälja antikt på google så dyker de upp!
    men jag håller med, om man har en sån vagn skulle jag såååå spara den! de är ju skitfina!
  • HelenaMaria

Behåll klenoden själv. Det skulle jag göra. Aldrig använd ens, vilken grej!

• Alvarsson

Ja vi har nog bestämt oss för att behålla den. Vi har fått ett bud på 2000 men jag säljer den inte för de!

• Cecci78
    Alvarsson skrev 2008-08-03 12:23:42 följande:
    Ja vi har nog bestämt oss för att behålla den. Vi har fått ett bud på 2000 men jag säljer den inte för de!
    det gör du rätt i! tror inte du får mer för den än så måste jag säga (jag kommer också från retrotråden;)
  • Tankgirrrl

behåll den! det låter som en bra plan

Svar på tråden barnvagn 50-talet