• Teschty

7 nde MF

Jag kommer inte över att vara ledsen denna gången. Fick MF för 2 veckor sen... Skulle haft BF 2 feb 09. Ett litet syskon till min underbara Alvin som föddes efter 6MF/MA i dec 07. Hade blivit så perfekt med 1 år mellan dom, så mycket kul dom kunde haft... Fanken jag e så arg på mej själv för att jag gav mig in i detta när jag visste hur dte kunde gå. Vet inte varför jag va bergsäker på att det skulle funka nu på 1 försöket, WHO IM I KIDDING???? Ååååååå vad jag ville ha den lill*

Alvin mammas hjärta
  • Svar på tråden 7 nde MF
  • Bling1975

Skickar en kram!

MF är j**a skit. Men vilken tur ni hade som lyckades få en liten, hoppas att det går igen!

Stitch längtar efter Lilo
  • mandrarinen

Man är ju korkad nog att tro att det ska gå bra nästa gång... Kanske är man korkad tro? Har själv varit gravid 9ggr... 9(!) Vilket lett till 2st levande barn, 1st döfött barn och 6st mf. Döda barn även det sistnämnda men måste hålla isär det för det är inte samma sak att få ett mf som att behöva föda fram sitt döda barn. Men barn är de allihop.

Många kramar!

• skattsessan

Känner så väl igen mig, man tänker att nästa gång blir det barn.

Själv har jag haft 5 missfall och inte kommer jag få något bio-barn heller.

Nu ska vi adoptera istället, och det känns jättebra.

Hoppas att du lyckas snart om du orkar ta nya krafter till ännu ett försök(?)

• Cloetta70

Känner starkt igen mig, efter nu 9 graviditeter i följd så har dessa slutat i 7 MF, 1 X-graviditet och 1 ofostrig graviditet, en av graviditeterna var dessutom med tvillingar, så 9 försök och 10 förlorade foster. Jag är lycklig över mmina två döttrar jag har innan, men det hade varit härligt med en liten sladdis, men så är inte fallet för oss.
    Lycka till och fortsätt kämpa.
    Ger dig många styrkekramar i era försök

Svar på tråden 7 nde MF