• LadyB

äldre bättre mammor än yngre?? NEJ!!!!!!!!!!!!!!!1

vi unga mammor är lika bra mammor som ni äldre!!!!!!!!1

så lägg ner smutskastningen!!!!!!!

ja det va la allt,få se vad som händer med denna tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:27
    ja...denna tråden va inte till för att man ska börja "smutskastningen" mellan unga mammor och "äldre" mammor....det jag ville säga med denna tråden är att man är lika bra mammor,trots ålder!!! ingenting annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 23:59
    statistiken visar att ungamammor röker mer än äldre mammor under graviditeten...men jag säger att har ni något att säga till dom så får ni gå in på lunarstorm för jag tror inte att "sånna" mammor finns här...med sånna menar jag som röker,super och inte tar sitt ansvar,ser sin framtid som professionellt socfall.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-23 19:39
    jag tycker att denna tråden har spårat ur totalt,tyckeratt vi avrundar här. fick inte alls ut vad jag ville...som sagt,vi avrundar nu

• Svar på tråden äldre bättre mammor än yngre?? NEJ!!!!!!!!!!!!!!!1
  • GrönaDruvan

ja, det är klart ni är. Sluta ta åt er så mycket.
    Bara för att man ger lite kritik så betyder inte det att vi äldre tycker ni är sämre.
    Är rätt trött på sådana här diskussioner.
    Tycker faktiskt ni yngre är på oss äldre lika mycket så det är nog dött lopp

• LadyB
    GrönaDruvan skrev 2008-07-15 21:06:25 följande:
    ja, det är klart ni är. Sluta ta åt er så mycket.Bara för att man ger lite kritik så betyder inte det att vi äldre tycker ni är sämre.Är rätt trött på sådana här diskussioner.Tycker faktiskt ni yngre är på oss äldre lika mycket så det är nog dött lopp
    precis vad jag vill ha sagt
  • marika o Oliver

håller helt med...själv var jag 19 när jag fick min son, 23 med min dotter båda har samma pappa och hanär jämn gammal med mig.

Hur gamal e du och vad anser du för ålder till ungförälder??

• Valkyriah

Många "unga mammor" är relativt duktiga på att häva ur sig negativa saker om äldre färäldrar också,trist med dubbelmoral!

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • LadyB

marika o Oliver skrev 2008-07-15 21:07:33 följande:

håller helt med...själv var jag 19 när jag fick min son, 23 med min dotter båda har samma pappa och hanär jämn gammal med mig. Hur gamal e du och vad anser du för ålder till ungförälder??
    jag är 16...så jag är en ungung mamma gränsen går la mellan 14-20...jag vet inte,när man själv tycker att man är en ung mamma så är man la det?
  • Lena

Det finns dåliga föräldrar i alla åldrar men vissa praktiska saker är svårare att ha som ung (under 18).

• LadyB
    Valkyriah skrev 2008-07-15 21:07:56 följande:
    Många "unga mammor" är relativt duktiga på att häva ur sig negativa saker om äldre färäldrar också,trist med dubbelmoral!
    har smutskastningen redan börjat??
  • LadyB
    Lena skrev 2008-07-15 21:09:38 följande:
    Det finns dåliga föräldrar i alla åldrar men vissa praktiska saker är svårare att ha som ung (under 18).
    gör det oss till dåliga mammor?
  • Valkyriah
    LadyB skrev 2008-07-15 21:09:39 följande:
    har smutskastningen redan börjat??
    Har den?
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
Svar på tråden äldre bättre mammor än yngre?? NEJ!!!!!!!!!!!!!!!1