någon som är på samma neo som vi===????
någon som också är på neo i sunderbyn ????
eller som varit ???
någon som också är på neo i sunderbyn ????
eller som varit ???
Vi låg i Sunderbyn i 3 månader med vår dotter som föddes i vecka 27.
Har inte legat där. men hur tycker ni att det var? Har hört både det ena och det andra.
morlin01Offline
hej okej.. ni var där länge då. vi ska väl var där till 26 augusti bf datum som längst.
men freja andas själv enda kabel hon nu har är pulsmätaren som snart ska bort. vi fick ett rum idag efter 1 månad i iva salen fast hon inte behöver vara där. så nu får vi ha henne på dagarna hos oss. å på natten så sover hon på iva salen. hur var det för er ????
NociaOffline
ja vissa av barnskötarna gillar man å vissa inte.
sen lägger dom sig i för mkt
Vi var i Sunderbyn (blåbären) från 1 november till 10 december förra året. Tyckte det var hemskt jobbigt när vi var där, men nu ser jag tillbaka på det som något bra. Ska dit i veckan och hälsa på med min lille skruttunge som nu blivit hela nio månader okorr.
Vi låg på 56:an på sunderbyn från 1 december till 22 december 2007 och vi är KANON nöjda. Helt underbar personal i det hela, visst föredrar man vissa personer mer än andra.
Vi ska hälsa på under nästa vecka för då hoppas vi att "våra sköterskor" är tillbaka från sin semester.
Vi låg också på IVa ganska länge, men det var för att alxandra var i behov av cpap. Självklart var det en jobbig tid och man tycker bättre om vissa än om andra, men vår pas och pab samt barnläkare var underbart duktiga med vår lilla flicka. Vi behövde inte stanna till BF utan fick komma hem lite tidigare vilket var så skönt efter 2,5 månader utan privatliv. Det tyckte jag var det jobbigaste med att vara där, att man hela tiden hade folk runt sig. Någon kunde komma inspringandes när som helst. Vi fick även olika bud från alla i personalen vilket unde vara lite förvirrande
morlin01Offline oj va läskigt... men har ni inte ett apne larm ??