• Gosigos

får man snitt om man vill i Uppsala?

har extrem förlossningsrädsla får typ panikångestbara jag tänker på de men min barnmorska viftade bara bort de vid inskrivningen och sa de hinner vi prata om senare... tankarna upptar så mkt energi nu att jag snart blir tokig...

• Svar på tråden får man snitt om man vill i Uppsala?
  • DropDeadUgly

Jadu, hur det ligger till med Uppsala vet jag inte men jag beklaga att du också fått en bm som vägrar prata om förlossningrädsla mm. Ring henne på måndag och säga att du vill bli remitterad till aurora-bm så att du får träffa någon som kan hjälpa dig. Och ge dig inte! Det är hennes förbannade skyldighet att hjälpa dig och vägrar hon så byt bm.

Jag är så bitter på mvc att jag numera kallar dem mödra-vanvården. Fy fan säger jag bara!

• Muppmamma

Hoppas din aurora mottagning är uppen. Här är det stängd över sommaren - smart...

• Muppmamma

Öppen menade jag såklart Jag är alldeles för trött för att skriva...

Muppmamma skrev 2008-07-05 12:28:28 följande:
    Hoppas din aurora mottagning är uppen. Här är det stängd över sommaren - smart...
  • Argbiggan

Träffade idag en bra läkare i Uppsala. Enligt henne blir jag inte tvingad att föda vaginalt om jag känner att jag inte klarar av det. Jag skulle rekommendera dig att bli remitterad till aurora. De har stängt under sommaren och mycker att göra så ligg på om du vill ha hjälp.
    Lycka till!

• darby

Här är det oxå stängt över sommaren!! Hur tänker dom?

• snutti

Förmodligen har uppsala stängt pga personalbrist under sommaren. Läste i unt att de hade 50 otillsatta pass på förlossningen i juli, vilket då förhoppningsvis prioriteras...

Svar på tråden får man snitt om man vill i Uppsala?