• AngelicaF

Finns et fler med styvbarn som är ung?

Finns det nån mer som är tillsammans med en äldre kille som har 2 eller fler barn sen innan?

• Svar på tråden Finns et fler med styvbarn som är ung?
  • Impertiff

Jag är tillsammans med en kille som har 2 barn sedan tidigare.
    Dock är jag inte "ung" som rubriken säger utan 35 år.

• Pymsan

Mja, beror på vad som är ungt... Jag är 28, min sambo fyller 42 i jul. Han har två barn sen innan, en tjej på 11 och en kille på 12,5.

• Des

Hej!

Jag fyllde 23 nar jag traffade min man som da va 29 ar.

Jag hade en son da pa 1 ar och 3 manader och han hade 3 barn 2, 6 och 8 ar.

Vi ar idag 29 och 35 ar och har aven 2 gemensamma barn 5 ar och en pa 6 manader.

Alla e grabbar :)

• längtar efter en tvåa

jag är idag 29 och sambon 30 men när jag träffade honom så var jag bara 17. Då hade han 2 barn. så jag blev bonusmamma tidigt.

• FrökenHoppsan

Jag är 24 år, min sambo som är 10 år äldre än mig har två barn på 11 o 8 år. Vi har bott tillsammans i 4 år nu, och det var en total omställning för mig att gå från "tonåring" till familje"mamma".. Men ångrar inte en dag.. Hur gammal är du då? Och hur gammalär dina bonusar?

AngelicaF skrev 2008-07-01 21:49:13 följande:
    Finns det nån mer som är tillsammans med en äldre kille som har 2 eller fler barn sen innan?
  • Megalomania

Blev med bonusdotter när jag var 21, hon skulle då fylla 2. Idag är hon fem och är stolt storasyster till min biologiska son. Älskar min familj:)

• asplundskan

japp, här har vi en 21 årig tjej med en sambo på 38 år och en liten son på 4,5 år:)

• MajaLinnéa

Blev ihop med min sambo när jag var 17,5 år. Hans dotter var då 2,5.
    Jag är ganska exakt 15 år äldre än hon.

Så jag blev också styvmamma tidigt.

Nu är jag 22, och flickan är 7...

• Sofie 84

Jag är 24 år o min sambo 44 år. Han har 2 barn sedan ett tidigare förhållande och de är 21 år o 19 år. Den yngsta bor hemma med oss. Det funkar väldigt bra mellan hans barn o mig och det är väldigt skönt. Fast jag känner mig ju inte som en styvmamma direkt utan mer som en kompis till dom. Jag o min sambo har precis fått en liten tjej som är ca 1½ månad o hans barn tycker att det är väldigt roligt.

• Anna H

Jag var 19 när jag träffade min man, han 45, barnen 3 och 7. Det var 14 år sedan. Nu har vi tre småttingar på 1, 4 och 7 och de stora barnen är 17 och 21. Jag har haft ett bra förhållande till barnen hela tiden och har nyss blivit styvmormor!

Svar på tråden Finns et fler med styvbarn som är ung?