• Malin F

Vi som låg på avd 69 , del 2.

Här träffas vi som haft våra små på avd 69 i Västerås.

Välkomna alla nya och gamla!

~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • Svar på tråden Vi som låg på avd 69 , del 2.
  • Proletariatet

Bra

Åh, jag hoppas Birgers semester tar slut snart så vi kan få en kallelse. Vi har väntat aplänge på Tyras ettårs-kontroll, nu är det ju inte allför långt kvar innan hon fyller två. Ska bli spännande att se hur han tycker att hon utveckas.

I uppföljningsprogrammet står det ju att de ska träffa psykolog, det har dock inte Tyra fått göra för de "hade inte tid".
    Har ni träffat henne med era barn?

• Lilla EF

Låter som ni hade trevligt på träffen i helgen! Är jättegärna med nästa gång, speciellt bra är det ju om det blir i Sala! ;)

Morotsstavar: Vi var hos psykologen när Emma var ungefär 4 månader men sedan skulle det dröja tills hon var 5 år, tror jag det var, innan nästa besök.

• Malin F
    morotsstavar skrev 2008-07-01 15:11:47 följande:
    Bra Åh, jag hoppas Birgers semester tar slut snart så vi kan få en kallelse. Vi har väntat aplänge på Tyras ettårs-kontroll, nu är det ju inte allför långt kvar innan hon fyller två. Ska bli spännande att se hur han tycker att hon utveckas. I uppföljningsprogrammet står det ju att de ska träffa psykolog, det har dock inte Tyra fått göra för de "hade inte tid". Har ni träffat henne med era barn?
    Vi har inte träffat träffat någon psykolog, ska göra det när C är 5 år.
    ~Cornelia-07~Bf jan-09~
  • Proletariatet

Men jag blir faktiskt grinig. Varför får vissa gå men inte andra?
    Min mamma är övertygad om att Tyra har nåt litet fel (hon tänker på bokstavskombinationer) och när jag jämför (ja, man kan ju inte låta bli!) henne med andra barn börjar man ju undra...

• sulanett

Hej på er! Vi har inte heller fått träffa nån psykolog. det får vi göra när han är 5 år.
    Vi fick bara träffa Birger nu i april för 1 års kontroll.

Ha det bra

• Lilla EF

Morotsstavar: Då tycker jag att du ska ringa och säga till att du vill ha en tid med psykologen! Till oss sa hon att vi fick höra av oss innan 5-års kontrollen om vi tyckte vi behövde det!

• Proletariatet
    Flikka skrev 2008-07-02 06:51:07 följande:
    de är bara lite turbo i tyra
    Haha, ja man får väl hoppas på det, men som sagt så börjar man undra...
  • Proletariatet

Lilla EF skrev 2008-07-02 10:48:40 följande:

Morotsstavar: Då tycker jag att du ska ringa och säga till att du vill ha en tid med psykologen! Till oss sa hon att vi fick höra av oss innan 5-års kontrollen om vi tyckte vi behövde det!
    Tack det ska jag göra, nån som har nummer till henne eller ska man gå via Birger och barnmottagningen?
Svar på tråden Vi som låg på avd 69 , del 2.