• ingensignatur

    Yasmin p-piller -- smal, större bröst, osv osv

    Super p-pillret som gör dej smalare och du får större bröst, hmm... jag har hört en massa om detta pillret, men finns det någon som faktiskt äter/har ätit dem???

  • Svar på tråden Yasmin p-piller -- smal, större bröst, osv osv
  • LittleMermaid

    Jag har!

    Fick fantastiskt bra hy, blev några kilo tyngre och tappade all sexlust! Dessutom blev jag rätt låg i humöret. Summa summarum så slutade jag efter 3 år och tänker aaaldrig mer äta p-piller av något slag. Nu är jag finnig, smal och lycklig!

  • snappi81

    Kanske det kanske, funkade inte på mig iallfall! Hade ju varit bra att fått nåt tillbaka när sexlusten försvann totalt av dessa!


    *För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • MrsCD

    Jag fick dem eftersom jag inte madde bra av andra piller. Men de var inte battre an nagra andra. Ingen sexlust och ledsen.

  • ejjasj

    jag fick det och tog det i en vecka, men fick redan då spänningar i bröst och vattensamling.. och eftersom jag redan gjrot bröstförminskning så var jag inte beredd att chansa.. Läkarna rekommenderar det inte faktiskt då det inte finns några som helst bevis på vad de hävdar att de gör..

  • lill linda 82

    jag spydde av dem, gick ner i vikt o hade ingen sexlust alls.

  • ingensignatur

    alltså jag har ätit dem i 2½ vecka, å jag har gått upp 5 kg, det kan alltså bero på detta? De senaste 3 dagarna har jag oxå tjutit flera gånger/dag utan anledning, kan det gå så fort? Till råga på allt har jag fått några konstiga utslag på fötterna.. Inget kanske har med pillren o göra men jag blir lite fundersam...

  • Sofia Johanna

    fick jättebra hy, gick inte upp i vikt eller så men fick efter ett års användning jättemkt problem med mina slemhinnor o ont vid sex. någon månad efter att jag slutat med dem blev det bra igen.

  • Emelie Tt

    De har fungerat super för mig. Mindre mensvärk, bättre hy, något större bröst men ingen övrig viktuppgång och inga humörsvängningar. Har vänner med samma resultat. Så det är väl mycket mycket olika helt enkelt! :)

  • LittleMermaid

    Hehe! Hur det än är så verkar ju de vanligaste symptomen garanterat skydda mot oönskad gráviditet.... Jag band också en hejjans massa vätska, och var ovanpå detta besatt av mat/godis. Ett tag var jag uppe i +7 kg. Blev skitförvånad när jag slutade och helt utan att ändra vanor gick ner 5 kg på två månader.

  • iii

    Jag har dom och har fått mycket finare hy utav dom. Inget annat har ändrats. Tyvärr anses de vara mer farliga än andra p-piller, ska tydligen vara förbjudna i danmark har jag hört. Men det bryr jag mig inte om, det tog bort min akne

  • berdyllteee

    Jag har ätit Yasmin i snart två år och är mer nöjd än jag var med mina förra piller. Jag gick inte upp i vikt, fick mindre acne och mår bättre än med de andra. De är tyvärr lite dyrare än många andra, men det ska ju vara mindre och skonsammare hormoner än i många andra - https://onlinecheappills.com/yasminse.html

Svar på tråden Yasmin p-piller -- smal, större bröst, osv osv