• CarolineGbg

Barnvagnsbio i Göteborg?

Hej! Jag undrar om det är någon eller några som skulle vilja gå med på barnvagnsbio nu på Torsdag kl 12.00. Bergakungen visar nämligen sex and the city filmen då?

Skulle vara trevligt att träffa andra mammor och barn? Någon som är på?

• Svar på tråden Barnvagnsbio i Göteborg?
  • skorpiona

Hade gärna hängt på, men såg den på "vanlig" bio igår kväll! En kanonfilm!! Både skratt och gråt filmen igenom... Så du ska verkligen gå och se den även om du inte får napp på sällskap!

• CarolineGbg
    skorpiona skrev 2008-06-23 18:24:50 följande:
    Hade gärna hängt på, men såg den på "vanlig" bio igår kväll! En kanonfilm!! Både skratt och gråt filmen igenom... Så du ska verkligen gå och se den även om du inte får napp på sällskap!
    aa de ska jag verkligen göra hehe =) Jag har hört mycket bra om den filmen. Man träffar väl nån där annars.
  • TheSunset

Hade gärna följt med om jag bara hade haft dottern då. Älskar Sex sex and the city....
    Men nu har jag dessutom 2 grabbar här hemma oxå. Som inte skulle uppskatta den filmen..

♥ ♥ Hampus 990910 & Julia 061101& Liten bf 081119 ♥ ♥
  • Vädtkustmamma

Hur lång är den? Har en tid att passa nämligen men funkar det så är jag på!

• skorpiona

Själva filmen är 2h och 25min, och så reklam (som jag antar det är även på barnvagnsbio), och så är det väl en paus också på barnvagnsbion så det tar nog en stund...

• Vädtkustmamma

Ah, så lång! Då funkar det inte ju!

• Smulu

Jag ska gå med några från en annan tråd, så det blir flera från FL på bion.

Svar på tråden Barnvagnsbio i Göteborg?