• Svar på tråden Äntligen i vecka 13...fler????
  • HNA

japp. här är en. igår kom jag in i v13. skönt. undrar hur du mår? syns din mage redan? jag var jätte svullen i början men nu känner jag mig helt ogravid. min mage är platt som den var innan...å, kanske en liten ,,upphöjning,, har jag. längtar till den riktiga bäbis mage kommer...kram

• dallas

Här är en till! Gick in i v.13 på midsommarafton....
    Har inte heller nån direkt mage ännu, den svullnar upp på kvällen men just nu kan jag ha mina vanliga kläder igen. Men däremot så har b-h:n blivit för liten

Äntligen!!
  • Whilda

Jag gick in i vecka 13 idag ,  väntar fjärde barnet ....
    ingen bebismage... bara småtjock

• atena100

Jepp, här med v13 (12+4) med 3:e barnet, en sladdis.
    Nä, det är inte mkt till gravidmage här heller...mest övervikt, fast midjan har blivit liiite mindre o det har lagt sig lite mer fram på magen, tror jag. Nä, de "typiska" grav.symtomen med uppsvälld mage är inte lika markant längre. -men brösten gör ju fortfarande ont o är stora, fast lite olika från dag till dag.

Så himla tur att man har varit på UL ( gjorde kub-test förra veckan) och ser en bild som hänger på kyklskåpet så att man blir påmond att man faktiskt har ett liv i magen!!!! :))

• jessamy

Hejja alla.
    Vecka 14 men kanske får skriva här iaf?
    Känner mig inte gravid ett dugg längre. Har inte direkt ont i bröste heller.
    Dock mensvärk iofs till och från. :) och illamående då.

• Flower68

Här har ni en till i v 13(12+6)
    3:e barnet...en sladdis här oxå
    Har inte iheller nån mage direkt förutom den man hade innan...hehe

ont i brösten...jaaa

• Mamma till två mirakel

Jo då visst har jag mage nu,mest svullen antar jag men det syns tydligt att man är havande iaf...
    Idag gick jag in i vecka 14 t.o.m....

Bara kul att prata med folk som ligger i samma vecka ungefär...
    jag mår bra har en hel rad symtom men mår förhållandevis mkt bra enda jobbiga har varit att jag är mkt orolig och ledsen emellan åt men jag tror det hör till...
    Det tog oss lång tid att bli gravida och vi skulle precis börja med provrör men då tog det sig....
    Jag vet ju att OM det skulle hända vår bebis något nu så har vi en lång mörk tid framför oss....
    Men vissa dagar känner man mindre och jag försöker att slappna av nu...

Med bebis i magen v.14.....
  • längtarOhoppas

Grattis till er alla! Är själv endast i v7 nu med andra barnet och det känns som en evighet till v13! Är avis på er nu...magen har vuxit, men mest blev den tjock, hade ju lite hull framtill pga att jag födde för 8,5 månader sedan och ammar än...är lite orolig för att de 2 sakerna ska förstöra för varandra, men hoppas att allt går bra. Längtar tills jag får berätta de fantastiska nyheterna för alla jag känner!...
    Lycka till, hör ni! Och tack för att jag fick skriva av mig lite...
    *kram*

• Poooh

Är också i vecka 13 - så underbart!! Magen går "upp och ner", ibland hård och större och ibland ganska vanlig... Jag försöker slappna av nu, för det kan hända saker hela livet och nu är i alla fall de mest kritiska veckorna över. Så försök att njuta - man vet aldrig om man kommer vara gravid igen...!
    Kramar till er alla

Svar på tråden Äntligen i vecka 13...fler????