unga mammor med msn
nån som vill snacka på msn är 19år gammal och har en dotter på 6månader bor i mölndal
nån som vill snacka på msn är 19år gammal och har en dotter på 6månader bor i mölndal
Jag vet inte om jag duger vet inte om jag räknas som ung men jag e snart 22 år och min dotter är 9 månader min msn är [email protected] och vi bor i angered men ska snart flytta till kärra....
okej jo du räknas som ung mamma min msn är [email protected]
Och såg att du hade addat mig =) så vi hörs ju =)
ni får gärna lägga till mig på msn ..
sweet_blondygirl@hotmail.com
Är dock inte mamma än.Utan de blir jag i december.hoppas att man får vara med här ändå.kramis
Hej :) jag har 21 år och har en dotter på snart 4 månader som heter Tindra.. lägg gärna till mej har nästan inga vänner med barn så kan va kul att han någon/några att prata med :) tinaj86@hotmail.com
Kram!
Hej :) jag har 21 år och har en dotter på snart 4 månader som heter Tindra.. lägg gärna till mej har nästan inga vänner med barn så kan va kul att han någon/några att prata med :) tinaj86@hotmail.com
Kram!
Kram!
Är 17 och har en son på snart 4 månader,,
min msn är miniolsson@hotmail.com
Hej! Jag är 19 år, har en dotter på snart 5 mån som heter Sadie Leana, och ventar 2:an 17 mars 2009 Känner nästan ingen med barn, och vill gärna prata med andra unga mammor
Lägg gärna till mig! jessi_the_girl@hotmail.com
helloooo alla:)
jag är 20 år och har en son på 8 och en halv månader.:D
heter Tensi men kallas för tezzi.
min msn är tezi_88@hotmail.com om någon vill adda.
ha d gött.
Här är en till.. 20 år och har en dotter på snart 3...
Madelene_sandin88@hotmail.com
Haha troligen jag kan inte räknas som ung mamma - jag är 30 år! Dottern är 1 år. Men om någon vill prata - sabina_libby@hotmail.com
Jag är 18 år och har en tös som är 1½. Adda gärna :)
hannah__90__@hotmail.com
Hej jag är 19 och ahr en dottre på snart 6 veckor =) adda mig om du har lust =) knasig@2bad.se
Kanske inte räknas som ung mamma är 25 år och har en son på 16 månader. Men adda mig gärna.
[email protected]
Alexstar_1981@hotmail.com nu är jag dock 27 men fick barn rätt tidigt...