• nadja89

unga mammor med msn

nån som vill snacka på msn är 19år gammal och har en dotter på 6månader bor i mölndal

• Svar på tråden unga mammor med msn
  • Eva86

Jag vet inte om jag duger vet inte om jag räknas som ung men jag e snart 22 år och min dotter är 9 månader min msn är [email protected] och vi bor i angered men ska snart flytta till kärra....

• Eva86

Och såg att du hade addat mig =) så vi hörs ju =)

• tina1986

Hej :) jag har 21 år och har en dotter på snart 4 månader som heter Tindra.. lägg gärna till mej har nästan inga vänner med barn så kan va kul att han någon/några att prata med :) tinaj86@hotmail.com
    Kram!

• tina1986

Hej :) jag har 21 år och har en dotter på snart 4 månader som heter Tindra.. lägg gärna till mej har nästan inga vänner med barn så kan va kul att han någon/några att prata med :) tinaj86@hotmail.com
    Kram!

• tina1986

Kram!

• Jössica

Hej! Jag är 19 år, har en dotter på snart 5 mån som heter Sadie Leana, och ventar 2:an 17 mars 2009 Känner nästan ingen med barn, och vill gärna prata med andra unga mammor
    Lägg gärna till mig! jessi_the_girl@hotmail.com

• tezzi1988

helloooo alla:)
    jag är 20 år och har en son på 8 och en halv månader.:D
    heter Tensi men kallas för tezzi.
    min msn är tezi_88@hotmail.com om någon vill adda.
    ha d gött.

Svar på tråden unga mammor med msn