• anb

    Flytningar som vatten HJÄLP!

    Hej alla!
    Jag var inne på KS nyligen i v36 för att jag trodde vattnet hade gått.
    Då sa läkaren att flytningarna ändrat form.
    mina flytningar är vita och ganska tjocka men nu sedna den dagen har det varit mer "vatten" liknande genomskilinligt och mer vattningt.. Någon som har vairt med om samma sak?
    Läkaren sa att jag inte va ööpppen och om det inte hänt något inoimm 48 timmar så var det inget att bry sig om.
    Jag är verkligen super orolig hela tiden och skulle bli glad om någon kunde hjälpa mig. Bebisen sparkar och jag har ont ner mot ljumskarna och mot symfisen och magen blir stenhård.!
    TAckl på förhand

  • Svar på tråden Flytningar som vatten HJÄLP!
  • loveelin

    Om du är väldigt orolig tycker jag du ska ringa förlossningen och prata med dem. Kanske ska du åka in och kolla igen?

  • bebbe made in italy

    Ja jag hade jättevattniga flytningar de sista 5 veckorna, det var alltid blött och fick ha trosskydd jämt, frågade om detta och i slutet av gravven skall flytningarna ändra karaktär och bli mer vattenaktiga det e ingen fara alls


    Mamma till världens sötaste lilla docka
  • Mejokana

    Jag har haft sådana flytningar till o från ganska länge, är nu i v 32. Min bm trodde det kunde bero på hormonerna. Tycker du ska ringa o kolla om du är orolig. De säger att det är bättre att ringa en gång för mycket

  • KTO

    Var inne på förslossningen igår kväll pga samma sak. Trodde att jag läckt lite vatten i 2 dar. Men det var det inte, utan måste ha varit flytningar. Var inte öppen nåt och har en massa sammandragningar och "mens värk". Men inget på G (är i v37+4). Låter precis som dina symptomer. Men är du orolig så är det bara att ringa dom. Bättre att kolla upp en gång för mkt tycker jag.

  • anb

    tack för alla svar!
    jag känner oxå att det kanske kan vara "onödigt" att ha trossskydd ifall vattnet skulle gå men jag vet inte. men jag tycker även flytningarna luktar surt

  • bebbe made in italy

    som sagt jag hade detta och frågade min bm, det skall vara så det är normalt!!


    Mamma till världens sötaste lilla docka
  • chrystalrose

    Jag har också fått jättevattniga flytningar. Blev lite rädd att det skulle vara fostervatten, men det tror jag inte det är Känner mig inte orolig, är i vecka 33.

  • fia0411

    Jag är i vecka 31 och har samma. Tog upp det med bm förra besöket för det känns verkligen som om det är vatten som små rinner. Men som ni andra redan sagt så var det bara flytningar.

  • Mallhin

    Jag är i vecka 30 och har haft sådana flytningar från och till i 4 veckor... Jobbigt när det alltid är blött i trosorna.

Svar på tråden Flytningar som vatten HJÄLP!