• sasa88

Några unga skåne mammor som vill träffas för fika?

just som rubriken låter!
    Några unga skåne mammor som vill träffas för fika?

Är själv en snart 20åring med 2barn en pojk på 2år och en töss på 4månader och bor i perstorp!

• Svar på tråden Några unga skåne mammor som vill träffas för fika?
  • Dancia

Hehe, startade precis en nästan likadan tråd

Själv har jag en son på 12 veckor snart 3 månader, född 88 som du Och bor i Skånes Fagerhult.

• JeesicaS

hejsan! Jag är 18 och har en dotter som är 9 månader. Bor i lilla bjuv =)

• Dancia
    JeesicaS skrev 2008-06-23 11:09:33 följande:
    hejsan! Jag är 18 och har en dotter som är 9 månader. Bor i lilla bjuv =)
    Hejsan! Ok, menar du bjuv som ligger ungeffär vid åstorp?
  • JeesicaS

ja det är där vi bor =)

• Dancia
    JeesicaS skrev 2008-06-23 13:39:43 följande:
    ja det är där vi bor =)
    Jaha! Det är ju inte så långt ifrån mig , Jag bor i Skånes Fagerhult som ligger nära Örkelljunga
  • JeesicaS

okej :) Jag är inte härifrån så jag har inte riktigt koll på vart allt ligger :p hehe. Flyttade hit för snart två år sen men det är svårt att träffa vänner när man är hemma och mammaledig.

• Dancia
    JeesicaS skrev 2008-06-23 13:47:16 följande:
    okej :) Jag är inte härifrån så jag har inte riktigt koll på vart allt ligger :p hehe. Flyttade hit för snart två år sen men det är svårt att träffa vänner när man är hemma och mammaledig.
    Ja precis, håller verkligen med dig, det är väl därför man hänger här så mycket
  • JeesicaS

haha ja, men hängde här mer innan än jag gör nu, blev så trött på alla moralkärringar som "alltid" vet bäst:p men det finns ju faktiskt trevligt folk också :)

• Dancia
    JeesicaS skrev 2008-06-23 13:56:40 följande:
    haha ja, men hängde här mer innan än jag gör nu, blev så trött på alla moralkärringar som "alltid" vet bäst:p men det finns ju faktiskt trevligt folk också :)
    Ja, jag ser till att hålla mig i de trådar jag trivs, och ignorera de "moralkärringar" som du menar . Inte värt att grävas ner av dem
  • JeesicaS

nah alltså jag brydde mig aldrig om vad dom sa, men orkade inte höra på de bara, och den saken att många äldre påpekar hur odrägligt ungdomar betér sig och så kommer man in i en tråd där 30+are sitter och har storgräl om hur länge man ska amma sitt barn. Det blev liksom lite skrattretande :P

Svar på tråden Några unga skåne mammor som vill träffas för fika?