När igångsatt???
I vilken vecka blev ni igångsatta.
Jag har pga två super snabba förlossningar blivet beviljad en igångsättning....men ni som oxå blivet igångsatta i vilken vecka blev ni det???
I vilken vecka blev ni igångsatta.
Jag har pga två super snabba förlossningar blivet beviljad en igångsättning....men ni som oxå blivet igångsatta i vilken vecka blev ni det???
39+0.. Nu den 30 juni :)
i vecka 42+3, pga för lite fostervatten, inte pga överburenhet konstigt nog. Nästa gång ska jag be att bli igångsatt så att jag slipper gå över tiden igjen, det va ingen rolig upplevelse...
ska bli igångsatt v 38 om inte han ploppar innan
Mina förlossningar har också gått snabbt! Iofs har jag alltid blivit igångsatt av andra anledningar, men jag har har haft 2 minuters krystvärkar så har barnet varit ute. Räknar dom hela förloppet eller bara utdrivningen. Eftersom jag hade ett barn som dog så är jag ytterst nogrann med att vi ska vara på plats när jag föder, vill inte riskera att föda i någon bil eller taxi.. jag vill ha värdpersonal och alla resurser runtomkring mig. Kan jag få igångsätnning pga detta tror ni?
Jag vill ha ett till barn men oroar mig så för detta.. skulle helst vilja veta innan jag blev gravid. Vad sa ni för att få era igångsätnningar??
Vårdpersonal skulle det stå..