• Anonym (undrande)

Panocod/citodon?!

Hur läng sitter det kvar i kroppen?
    Räknas de som opiater?¨
    Och syns de på drogtester?

• Svar på tråden Panocod/citodon?!
  • Anonym (På jobbet)

Det syns på drogtester. På jobbet blir vi drogtestade ibland och då får vi fylla i om vi har tagit starka mediciner inom 36 timmar.

• Anonym (fd missb)

Japp det syns och det kan ta ett par dagar inan det försviner beroende på om du bara tagit en gång eller en längre tid då kan du räkna med mer en bara ett par dagar,

• Anonym

Jaa det syns , det går ur kroppen efter 2 till 6 dagar ungefär...

• mina45

Om du tagit den typen av piller dagligen under längre tid kan det ta upp till tre veckor innan du är ren.Har varit med dom det så det VET jag.
    Enstaka piller går ur på 48 tim.
    Har du tagit dem under en längre tid kan du ju dessutom räkna med att du blir lite sjuk, typ influensa. Har du tagit många varje dag under lång tid behöver du hjälp att trappa ut för annars kan man bli jätte sjuk.

• Anonym
    mina45 skrev 2008-06-20 23:39:18 följande:
    Om du tagit den typen av piller dagligen under längre tid kan det ta upp till tre veckor innan du är ren.Har varit med dom det så det VET jag.Enstaka piller går ur på 48 tim. Har du tagit dem under en längre tid kan du ju dessutom räkna med att du blir lite sjuk, typ influensa. Har du tagit många varje dag under lång tid behöver du hjälp att trappa ut för annars kan man bli jätte sjuk.
    Måste få fråga idg en sak. Gällande benzo, visst kan man ha ångest trots att man har dom?? Om man höjer dosen, så lättar den väl, för kroppen är van och vill ha mer? Du verkar kunna en del, så jag passar på å frågar dig. Ber om ursäkt till ts.
Svar på tråden Panocod/citodon?!