• No way

Tror hon vi är helt intelligensbefriade eller?

Förra gången sambons son var här hade hans mamma skickat med en lapp där det stod: Smörj med solkräm. Vid behov ge nässpray.

Denna gången skickade hon med en lapp där det står:  Ge han saft om han är törstig, Håll koll på ev nästäppa, ge då nässpray vid behov!

*Kärlek*
  • Svar på tråden Tror hon vi är helt intelligensbefriade eller?
  • Snorkis

Det är väl hennes sätt att få ha lite kontroll kvar när han är hos er...

Inget att bry sig

• x Linda x

No way skrev 2008-06-13 17:51:17 följande:

Förra gången sambons son var här hade hans mamma skickat med en lapp där det stod: Smörj med solkräm. Vid behov ge nässpray. Denna gången skickade hon med en lapp där det står:  Ge han saft om han är törstig, Håll koll på ev nästäppa, ge då nässpray vid behov!
    Fniss!

Stackars människa!

Hon kommer juh gå som på nålar hela helgen.

De kan hon juh få göra.

Klart ungen ska vara törstig och däppt i däsan hela helgen!
  • No way

Men man KAN inte låta bli att störa sig på det

*Kärlek*
  • Maria med 3

Skicka med en lapp tillbaka, gav ingen nässpray för han inte ska bli beroende, gav vatten istället för saft för det är bättre för tänderna. *L*

• No way
    Maria med 3 skrev 2008-06-13 18:05:57 följande:
    Skicka med en lapp tillbaka, gav ingen nässpray för han inte ska bli beroende, gav vatten istället för saft för det är bättre för tänderna. *L*
    *Kärlek*
  • Blenda Mu

Ok, en sån där som bara måste skriva något..jag vet hur det är :(

Förra sommaren brände sig sonen varje gång han varit hos sin pappa och styvmamma. Jag trodde det var en självklarhet att de smorde in honom och ändå skrev jag ingen lapp.

• gumsan76

Så där håller min sambos ex också på. Snacka om att idiotförklara den andra föräldern.

Skriv en lapp tillbaka:

"Om han blir kissenödig, låt honom gå på toaletten. Och när han blir hungrig, ge honom mat".

• smaragden

men det är lätt att glömma ibland, ta inte det så hårt.

• Bohman
    Maria med 3 skrev 2008-06-13 18:05:57 följande:
    hahaha, det hade jag lätt gjort!!!
    *fniss* lite kul!!!
    ♥(¯`°?.¸ ♥Jesper ♥¸.?°´¯) ♥ ♥ (¯`°?.¸ ♥ BF 080806 ♥¸.?°´¯)♥
Svar på tråden Tror hon vi är helt intelligensbefriade eller?