• smurfen75

Få bort brun utan sol??

Nu har jag blivit fläckig Provade bus från åhlens (inte deras märke) något annat. Luktade bus av krämen, men den var faktiskt riktigt bra, bästa jag haft hittills. Lite fläckig på händer, visst, det får man ta! MEN.. så testar jag bus servetter, hört mkt lovande saker om dem, jag blir fläckig, får ränder Så hur får jag bort bus??? Försökt med peeling vante, men det går inte bort

• Svar på tråden Få bort brun utan sol??
  • Jiji
    smurfen75 skrev 2008-06-04 13:11:10 följande:
    Nu har jag blivit fläckig Provade bus från åhlens (inte deras märke) något annat. Luktade bus av krämen, men den var faktiskt riktigt bra, bästa jag haft hittills. Lite fläckig på händer, visst, det får man ta! MEN.. så testar jag bus servetter, hört mkt lovande saker om dem, jag blir fläckig, får ränder Så hur får jag bort bus??? Försökt med peeling vante, men det går inte bort
    Har du badkar så lägg dig i ett varmt bad. Eller ta en löparrunda så du svettas ordentligt. FÖr mig har det funkat med skumbad iaf
  • smurfen75
    Jiji skrev 2008-06-04 13:31:30 följande:
    Har du badkar så lägg dig i ett varmt bad. Eller ta en löparrunda så du svettas ordentligt. FÖr mig har det funkat med skumbad iaf
    Skrubbar du efter badet då eller? När du är halvblöt?
  • Jiji
    smurfen75 skrev 2008-06-04 13:33:07 följande:
    Skrubbar du efter badet då eller? När du är halvblöt?
    Nej, jag har tagit ett bad med tvål i, legat ett tag och därefter tvålat in mig som vanligt. Det har räckt för mig iaf.. Funkar det inte så är det väl bara tiden som kan hjälpa dig.. :/
    Eller om du gillar solarie eller kan sola ute så att det blir mindre påtagligt?
Svar på tråden Få bort brun utan sol??